کرمان؛

جناح های سیاسی اخلاق مدارانه در کنار هم فعالیت کنند

استاندار کرمان گفت :باید الگویی در زمینه آبادانی برای کل کشور بسازیم تا تمامی گروه ها و جناح های سیاسی اخلاق مدارانه در کنار هم فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، علیرضا رزم حسینی روز پنجشنبه در دیدار سیاسیون منتخب استان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی به تعبیر مقام معظم رهبری و به تعبیر جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، مجتهدی ممتاز و شناسنامه انقلاب است.
وی یادآور شد: استان کرمان در حوزه سیاسی براساس بضاعت در مدت 30 ماه گذشته بر مشی اعتدال دولت تدبیر و امید با مشارکت و همراهی گروه ها و احزاب سیاسی استان، اقدام کرده است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای اولین بار منشور همدلی در استان کرمان با مشارکت گروه ها و جناح های سیاسی تهیه و به امضا رسید خاطرنشان کرد: برای اولین بار گروه ها و جناح های سیاسی در یک محل دور هم گرد آمدند و این اقدامات نتیجه انتخابات سال 92 و روی کار آمدن دولت عقل گرا است.
رزم حسینی به برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در تهران اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در کشور چنین جشنواره ای با این حجم و با حضور شخصیت های ارزنده ای کرمانی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله موحدی کرمانی و سردار سلیمانی و ... برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی در اختتامیه جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در تهران از این جشنواره به شیرینی یاد کردند افزود: سیاستی خوب است که ملت خود را شکوفا کرده، زمینه های اشتغالزایی را فراهم آورده و ملت را متدین و متکمن کند.
استاندار کرمان با تاکید بر اینکه انقلاب پدید نیامده که آسیب های اجتماعی فزاینده باشد خاطرنشان کرد: سیاستی باید در کشور دنبال شود تا آمار آسیب های اجتماعی همچون وجود 3 هزار و 500 بانوی آسیب دیده را کاهش دهد و مانع از فرار سرمایه شود.
رزم حسینی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی خود جانباز و آزاده انقلاب اسلامی هستند یادآور شد: ما فرزندان انقلابی بودیم که بدون هیچ چشمداشت برای دفاع در جبهه های حق علیه باطل پیشگام بودیم و حتی از پذیرش درجه پس از خاتمه جنگ امتناع کرده و به سراغ کار اقتصادی رفتیم.
وی گفت: باید خود را وقف آبادانی و توسعه استان کرده و الگویی برای کل کشور بسازیم تا تمامی گروه ها و جناح های سیاسی اخلاق مدارانه در کنار هم فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: استان کرمان با شخصیت های ارزنده ای که دارد می تواند به الگو تبدیل شود.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه با مشارکت گروه ها و جناح های سیاسی، عقلانیت سیاسی در استان حاکم شده است و همه برادرانه در کنار هم فعالیت می کنند، افزود: همه در استان کرمان برای آبادانی و سازندگی استان متمرکز شده اند.
رزم حسینی تاکید کرد: می توان با وفاق و همدلی سبک جدید مدیریتی برای توسعه و آبادانی استان تعریف کرد و دولت دیوان سالار را به دولت خدمتگزار و کوچک مبدل ساخت.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جناح سیاسی ، اخلاق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار