پورکیانی: جذب بازیکنان برزیلی قطعی است

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: با 3 بازیکن برزیلی جدیدی که به اردوی تیم اضافه شدند ، فردا عقد قرارداد می کنیم.

پورکیانی: جذب بازیکنان برزیلی قطعی استعلی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط استقلال خوزستان گفت: اعضای تیم روز گذشته به اهواز بازگشتند و بعد از اینکه امروز استراحت می‌کنند ، سه جلسه تمرین در اهواز برگزار کرده تا روز دوشنبه برای بازی مقابل ذوب آهن در سوپر جام فوتبال ایران راهی اصفهان شوند.

وی ، در مورد وضعیت جذب 3 بازیکن خارجی که به اردوی این تیم پیوستند، خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه امروز در روز تعطیل هستیم ، کارهای قرارداد این 3 بازیکن را فردا انجام می‌دهیم و کار را نهایی خواهیم کرد ، این سه بازیکن تست‌های پزشکی را هم پشت سر گذاشتند و تمام کارهای لازم برای عقد قرارداد را کردند.
 
پورکیانی افزود: با جذب این سه بازیکن کارمان در نقل و انتقالات به اتمام رسیده و پرونده تیم را برای شروع فصل می‌بندیم وامیدوارم نتایج خوبی نیز کسب کنیم.
 
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره قرعه کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر گفت: برایمان هیچ فرقی نمی‌کند که با کدام تیم روبرو می‌شویم. باید در طول فصل با همه حریفان بازی کنیم و بحث سختی و آسانی قرعه معنی ندارد. قبول دارم حریفان ابتدایی ما کمی سخت هستند اما فراموش نکنید ما تیم آسیایی هستیم و به هیچ وجه کار حریفانمان آسان نیست چراکه خودمان را برای هر بازی آماده کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار