پورکیانی: درصدد تکرار نتایج گذشته هستیم/ بازیکن دیگری جذب نمی کنیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تیم مان از هر لحاظ آماده و درصدد تکرار نتایج گذشته است.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص آخرین شرایط استقلال خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات‌مان را به صورت مرتب پیگیری می‌کنیم و قرار است امروز در دیداری دوستانه مقابل جنوب شیبان به میدان برویم.

وی افزود: تمرینات مان را به صورت فشرده تا روز 15 تیر برگزار می کنیم و پس از آن به بازیکنان 2 روز استراحت خواهیم داد و سپس روز 18 تیر برای برپایی اردو راهی هتل المپیک تهران خواهیم شد.
 
پورکیانی در خصوص تغییر در برنامه آغاز لیگ شانزدهم گفت: برای تیم مان به هیچ وجه مهم نیست لیگ و سوپرجام چه زمانی برگزار می شود و از اکنون نیز آماده برای شروع لیگ شانزدهم هستیم.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت فیلیپه گلر برزیلی بیان کرد: در مورد این بازیکن هیچ مشکلی وجود ندارد و وی در حال فراهم کردن دریافت رضایتنامه و کارهای ویزای خود است ، به غیر از فیلیپه 3 دروازه‌بان خوب دیگر هم مدنظر داریم و درصدد هستیم تا یکی از آن ها را جذب کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: تیم ما از لحاظ بازیکن تکمیل شده و بعید است بازیکن دیگری جذب کنیم و با همین نفرات برای لیگ شانزدهم آماده خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار