پورکیانی: بهرامی را جذب نکردیم/ فروزان جزء گزینه هایمان نیست

قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان عقد قرارداد با هافبک تیم فوتبال استقلال اهواز را تکذیب کرد.

پورکیانی: بهرامی را جذب نکردیم/ فروزان جزء گزینه هایمان نیستعلی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره جذب حسین بهرامی بیان کرد: نشستی را با بهرامی برگزار کردیم و به وی گفتیم به شما نیاز داریم اما می بایست رضایت نامه تان معتبر باشد و در حال حاضر نیز اعلام می کنم که با او به توافق کامل رسیدیم و قرار شد چنانچه فسخ‌نامه‎اش تایید شود، به هیات فوتبال برویم و با او قرارداد ببندیم. 

وی درباره اعلام برخی رسانه ها مبنی بر پیوستن فروزان به استقلال خوزستان گفت: به هیچ عنوان این موضوع صحت ندارد ، با 4 دروازه بان داخلی و یک دروازه بان خارجی صحبت کردیم و هر سنگربانی که زودتر مدارک خود را تکمیل کند ، به تیم مان می پیوندد.

پورکیانی افزود: محسن فروزان دروازه بان خوبی است اما به هیچ عنوان جز گزینه های مد نظر ما نیست و خواستار جذب این بازیکن نیستیم ، با دروازه بان مورد نظرمان به توافقات کلی رسیدیم و هر زمانی که قطعی شد ، نام وی را اعلام می کنیم.

قائم‎مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کنیم و بازیکنان موردنظر کادرفنی را جذب نماییم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار