کرمانشاه؛

منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از خواسته‌های مردم در سفر هیات دولت

تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نه تنها یکی از دغدغه‌های مهم مسئولین برای سفر هیات دولت به استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرهاد تجری گفت: منطقه آزاد تجاری، نه تنها خواسته مردم قصرشیرین بلکه خواسته کل مردم استان از هیات دولت است و انتظار دارند اگرچه سفر هیات دولت به کرمانشاه دیر انجام شد، اما با چنین مصوبات خوبی این تاخیر جبران شود.

وی اظهار کرد: برای یک استان مرزی مانند کرمانشاه که نیمی از صادرات عراق را نیز به عهده دارد، وجود منطقه آزاد تجاری یک ضرورت است و هم صادرات و تجارت استان را رونق می دهد و هم به کاهش نرخ بیکاری کمک می‌کند.

به گفته عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، مردم از این سفر مصوبه و طرح جدیدی نمی‌خواهند، بلکه همان طرح‌های گذشته و خواسته‌های قبلی اگر اجرا شود می‌تواند استان را متحول کند.

علاوه بر هه مسئولین و نمایندگان مجلس، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه نیز از مدتها قبل تصویب منطقه آزاد تجاری را از مهمترین مطالبات استان از هیات دولت اعلام کرد که با جدیت پیگیری می‌شود.

او در اکثر جلساتی که برای هماهنگی امور سفر هیات دولت انجام می‌شد، منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را یک خواسته مهم اعلام می‌کرد.

حالا چشم همه به خروجی بازدیدها، جلسات و تصمیم گیری‌های هیات دولت در روز یکشنبه است که سفر استانی به کرمانشاه انجام می‌شود و ای کاش بر روی کاغذهایی که نمایندگان و وزیران دولت به عنوان مصوبه یادداشت می‌کنند، نام منطقه آزاد تجاری قصرشیرین هم ثبت شود.

کاش چند وقت دیگر گزارشی بنویسیم در مورد آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد تجاری قصرشیرین و بنویسیم این پروژه در 27 تیرماه برای کرمانشاه تصویب شد و فلان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار