اهواز؛

بازار و واحدهای تولیدی و خدماتی تحت نظارت روزانه

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: بازار و واحدهای تولیدی و خدماتی توسط کارشناسان اداره کل استاندارد استان به صورت روزانه کنترل می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا دهدشتی زاده اظهار داشت: با انجام 281 مورد بازرسی فنی و 297  نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی موجود در سطح استان خوزستان تلاش شده کنترل کیفیت محصولات استان به شکل بهتری انجام گیرد که در نهایت این امر منجر به دادن 92 مورد تذکر و اخطار به واحدهای تولیدی و توقیف 34 مورد کالا شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از مصرف کننده کنندگان و در جهت کنترل بیشتر بازار نیز 763 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته که منجر به توقیف 83 مورد کالا شده است و درباره کنترل وزن محصولات در سطح عرضه نیز 717 کالا در زمینه‌های مختلف از جمله غذایی، بهداشتی و شوینده‌ها توسط کارشناسان این اداره کل مورد بازرسی و توزین قرار گرفته است.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان تصریح کرد: در راستای بازرسی از واحدهای خدماتی شامل آسانسور، شهر و زمین‌های بازی، مهدهای کودک، سکوهای گازپرکنی، واحدهای گاز اکسیژن و.... تعداد یک‌هزار و 31 مورد بازرسی به‌ عمل آمده که منجر به 32 مورد توقیف وسایل غیراستاندارد از شهرها و زمین‌های بازی، صدور 312 گواهینامه تائیدیه آسانسور و خروج 10 هزار و 457 سیلندر گاز از گردش کار شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.