اهواز؛

تکمیل فرهنگسرای منطقه فرهنگیان اهواز تا پایان سال جاری

شهردار منطقه 3 اهواز گفت: فرهنگسرای منطقه فرهنگیان اهواز تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی گلستانی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۳ اهواز همواره به دنبال توسعه خدمات خود به مناطق مختلف بوده است، تاکید کرد: در مدت اخیر سیاست ارتقای سطح خدمات به مردم را در دستور خود قرار داده ایم و سعی شده است خدمات ارائه شده به مردم ساکن در منطقه سه اهواز، هدفمند و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: همانگونه که بارها اعلام شده، شهرداری ها باید از سازمان هایی صرفا خدماتی فاصله بگیرند و در کنار خدمات شهری ارائه شده به مردم باید مبحث مهم توسعه زیرساخت های فرهنگی و رونق فرهنگ مردم را نیز مورد اهمیت قرار دهند به همین دلیل در شهرداری منطقه ۳ اهواز به مقوله فرهنگ توجه جدی شده است و در آینده شاهد ثمرات آن خواهیم بود.

گلستانی بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در این خصوص ساخت فرهنگسرا در منطقه فرهنگیان اهواز است که با جدیت قابل توجهی از سوی این شهرداری در حال ساخت و تکمیل است زیرا عقیده داریم وجود چنین مکانی می تواند برای مردم این منطقه بسیار موثر و مفید باشد.

شهردار منطقه سه اهواز از تکمیل فرهنگسرای فرهنگیان خبر داد و بیان داشت: این فرهنگسرا دو طبقه در حال سخت است و سعی براین است که تا پایان سال تکمیل و تحویل داده شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نقش این فرهنگسرا در پرکردن اوقات فراغت شهروندان با ارائه برنامه ها و خدمات متنوع فرهنگی در سطح منطقه بسیار حائز اهمیت است و مدیریت شهری این منطقه در جهت تقویت هرچه بیشتر ظرفیت های فرهنگی این شهرستان که از استعدادهای بالقوه بسیاری نیز برخوردار است در حد توان خود تمامی تلاش و امکانات خود را به کار خواهد بست.

وی اذعان داشت: فرهنگسراها به عبارتی فضای واقعی محصور شهری هستند که در درون آن کاربری های بسیار متنوع و غیر همجنس تجاری، فرهنگی، آموزشی، نمایشی و … در کنار هم قرار می گیرند. محل گذاران اوقات فراغت و محل برخوردهای اجتماعی و معاشرت ها است. مکانی است برای شرکت مردم در تولید فرهنگ و سرانجام جایی است که در آن بین شهر و شهروند رابطه ای متقابل و پویا ایجاد می شود؛ به همین دلیل بر دیگر کاربری های تک منظوره و کمابیش مستقل مانند موزه و گالری سنتی برتری دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.