والی ولایت نیمروز افغانستان از منطقه آزاد چابهار بازدید می‎کند

«محمد سمیع» والی ولایت نیمروز افغانستان در راس هیات بلند‎پایه اقتصادی به منظور بازدید از پتانسیل‎های منطقه آزاد چابهار به این منطقه سفر می کند.

والی ولایت نیمروز افغانستان از منطقه آزاد چابهار بازدید می‎کندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد سمیع» والی ولایت نیمروز افغانستان و هیات همراه در سفر دو روزه خود به چابهار از سایت پتروشیمی نگین مکران بازدید و نشستی با رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و مدیران سازمان خواهند داشت.
 
گفتنی است این هیات در ادامه سفر خود به چابهار نشست تخصصی کمیته های چهارگانه سیاسی، امنیتی، فرهنگی و اقتصادی از دیگربرنامه های این سفر هستند.
 
«محمد سمیع» والی ولایت نیمروز افغانستان و هیات همراه ضمن بازدید طرح توسعه بندر شهید بهشتی، پیکره صنعتی و پیکره کارگاهی منطقه آزاد چابهار در نشست خبری با حضور "علی اوسط هاشمی" استاندار سیستان و بلوچستان شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.
 
لازم به‎توضیح است که شرکت در پنل های تخصصی با حضور تجار بخش خصوصی، مدیران منطقه آزاد چابهار و فرمانداران شهرستان های چابهار و کنارک و جمع بندی کمیته ها توسط استاندار سیستان و بلوچستان و والی نمیروز افغانستان از دیگر برنامه های این سفر هستند.
 
شایان ذکر است منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور یکی از نقاط راهبردی برای کشور افغانستان جهت ترانزیت کالا از چابهار به مقاصد مختلف آسیای میانه است و فعالین اقتصادی این کشور تاکنون سرمایه گذاری قابل توجهی در زمینه های تجارت، ترانزیت و تولید در این منطقه انجام داده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار