فرماندار شهریار گفت:اعتماد عمومی،سرمایه اجتماعی ارزنده ای به شمار می رود که مخدوش شدن آن خطرآفرین و مخرب است.

مخدوش کردن اعتماد عمومی،خطرآفرین است
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌سعید ناجی فرماندار شهریار در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور جمعی از مسئولان محلی،منطقه ای و شهرستانی برگزار شد با اشاره به نقش حائز اهمیت مردم در انسجام و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،اظهار کرد:یکی از اساسی ترین مولفه های پیشرفت، توسعه و اقتدارِ نظام اعتماد عمومی است و آسیب زدن به این سرمایه اجتماعی ارزنده،خطر آفرین و هزینه ساز مخرب خواهد بود.

وی افزود:انقلاب ما به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و مردم تضمین شده است و به واقع مردم در این کشور ولی نعمتان واقعی محسوب می شوند که همواره پشتیبان و همیار این نظام و کشور بوده اند.

ناجی گفت:برخی گمان می کنند نقد دولت،صرفا به قوه مجریه منحصر و خلاصه می شود،اما گاهی برخی از انتقادات،بخش های دیگر نظام را نیز تحت الشعاع قرار می دهد.

فرماندار شهریار عنوان کرد:همواره از نقد سازنده استقبال می کنیم و امیدواریم در سایه همدلی،همزبانی،همت و تلاش مضاعف،روند رشد و شکوفایی همچون گذشته استمرار یابد.

* شوراها از جانب فرمانداری موضع گیری نکنند

ناجی در ادامه با اشاره به نقش حائز اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در مدیریت شهری عنوان کرد:یکی از مواردی که انتظار داریم پارلمان شهری در این شهرستان،توجهی ویژه را نسبت به آن لحاظ کند،معطوف به این امر می شود که در محافل رسمی و غیر رسمی از جانب فرمانداری سخن نگویند.

وی افزود:هرجا که لازم باشد،فرمانداری بصورت رسمی از تریبون و ظرفیت اطلاع رسانی خود استفاده می کند و موضع گیری رسمی را به مقتضیات شرایط و موضوع مورد بحث طرح خواهد کرد.

* برجام و توافق هسته ای موضوعی ملی محسوب می شود

فرماندار شهریار با اشاره به نقش برجام در رفع موانع و خنثی سازی توطئه های شوم معاندانِ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:مذاکرات هسته ای با درایت و هوشمندانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولت پیش رفت و موضوعی جناحی محسوب نمی شود،اما برخی گمان می کنند با نقد غیر سازنده برجام جناح یا گروه خاصی را زیر سئوال می برند که این ذهنیت صحیح به نظر نمی رسد.

وی افزود:کم توجهی به موضوع توافق و مذاکرات به عنوان یک دستاورد ملی،مطلوب و شایسته نیست و باید به این امر خطیر عنایت شود که امروز ایران اسلامی،به عنوان قدرت منطقه ای و حتی فرا منطقه ای مطرح است.

ناجی عنوان کرد:دشمنان کشور در صدد بودند فروش نفت را به صفر برسانند،اما در شرایط فعلی،صادرات نفت به دو میلیون بشکه افزایش یافته و این دستاورد مهم در شرایطی حاصل شده که در دوران نه چندان دور گذشته،حجم صادرات در این بخش به 700 هزار بشکه کاهش یافته بود.

فرماندار شهریار گفت:کسی ادعا نکرده که رفع مشکلات کشور با ارتباط با غرب مرتفع خواهد شد وباید توجه داشت که دو قطبی کردن کشور به نظام و مردم آسیب می زند و باید از چنین رفتارها و روش هایی پرهیز کرد.

وی در خاتمه از همکاری و همیاری ادارات و دستگاه های ذیربط شهرستانی در خصوص برگزاریِ باشکوهِ راهپیمایی مدافعان حریم خانواده و گرامیداشت عفاف و حجاب و همچنین مراسم پاسداشتِ شهدای مدافع حرم تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۷ تير ۱۳۹۵
خوب فهمیدی خداییش، منهتا یه ده سالی عقبی اخوی, البته در مقابل بعضیا درود به شرفت که بالاخره یکی فهمید توجه به مردمم لازمه.
آخرین اخبار