تورنمنت آلمان،

رضایی:ژرمن ها در خانه خود قوی تر ظاهر شدند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تیم ملی آلمان در خانه خود بازی بهتری مقابل ما ارائه کرد و قویتر از تهران ظاهر شد.

رضایی:ژرمن ها در خانه خود قوی تر ظاهر شدندهادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:در اردوی مشترکی که خردادماه با تیم آلمان در تهران برگزار کردیم در تمام دیدارهای دوستانه توانستیم پیروز میدان باشیم و شکست این تیم کار سختی نبود.

وی ادامه داد: اکنون در تورنمنت آلمان تیم ملی این کشور با استفاده از شرایط میزبانی و همین طور آنالیزهای خوبی که از بازی ما در تهران داشت توانست بهتر از قبل ظاهر شود و در سومین دیدار مقابل ایران گیم اول را به خود اختصاص دهد و کار تیم ایران را سخت تر کند.

رضایی افزود: آلمان یکی از تیم های قدرتمند اروپا است که برای کسب نتیجه مطلوب در ریو در حال برگزاری اردوهایی با تیم های حاضر در پارالمپیک است.

وی در خصوص تیم ملی چین گفت: تیم چین نائب قهرمان آسیا است و در مرحله مقدماتی ریو با ما هم گروه است.بازی با این تیم برای آنالیز بهتر ملی پوشان و تیم چین بسیار فرصت مناسبی بود و بازیکنان ایراندر هر دو بازی خیلی خوب عمل کردند.

رضایی تصریح کرد: مقابل تیم چین از تمام نیروی خود استفاده کردیم تا پیروز میدان باشیم و تمام نکاتی که به بازیکنان گفته بودیم در زمین مسابقه اجرا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی ایران جوان است و ما هرچه بازی تدارکاتی بیشتری برگزار کنیم به نفع تیم است و کسب پیروزی ها روحیه و انگیزه ملی پوشان را افزایش می دهد.در نهایت تلاش می کنیم با آمادگی بالا در ریو حاضر شویم و به مدال طلای این دوره دست پیدا کنیم.

تیم ملی کشورمان پس از تورنمنت آلمان برای برگزاری اردوی مشترک با هلند به آمستردام سفر می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار