رضایی:ملی پوشان جوان محک جدی خوردند

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت:تورنمنت آلمان و اردوی هلند فرصت مناسبی برای کسب تجربه ملی پوشان جوان تیم بود.

رضایی:ملی پوشان جوان محک جدی خوردندهادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تورنمنت بین المللی آلمان و اردوی مشترک با هلند به شناخت کادر فنی از عملکرد بازیکنان کمک زیادی کرد و نیازی که تیم به دیدارهای تدارکاتی داشت از این طریق برطرف شد و در مجموع 10 بازی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته جوان هستند تجربه بازی های مهم را نداشتند.تورنمنت آلمان فرصت مناسبی بود تا در جلوی داوران بین المللی و تماشاگران تجربه بازی های حرفه ای را بدست آوردند و با یک آرامشی در ریو به زمین مسابقه خواهند رفت.

رضایی افزود: تیم آلمان جزو قهرمان های اروپا است و نسبت به اردوی مشترکی که با تیم ملی ایران داشت پیشرفت های بیشتری کرده بود و تاکتیک های قوی تری را ارائه داد.اما ملی پوشان ایران با اجرایی کردن دستورات کادر فنی توانستند آلمان را در خاک خود شکست دهند و جام قهرمانی این تورنمنت را فتح کنند.

وی تصریح کرد: تیم آلمان در مرحله مقدماتی ریو با ما هم گروه نیست اما امکان دارد در مراحل بعدی با این تیم بازی کنیم و دیدارهای تدارکاتی می تواند به پیروزی مقابل این تیم در پارالمپیک کمک زیادی کند.

رضایی در خصوص تیم ملی چین گفت:این  تیم در رده دوم آسیا است اما با ایران از نظر کیفیت بازی فاصله زیادی دارد و هر زمان که مقابل تیم ملی قرار گرفته است تن به شکست داد و این اتفاق در تورنمنت آلمان نیز رخ داد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: از آخر این هفته اردو آمادگی تیم ملی به مدت 7 روز در مشهد برگزار می شود و در نهایت دو اردوی دیگر تا زمان اعزام خواهیم داشت و سعی می کنیم با آنالیز مناسب، ملی پوشان را آماده رقابت های ریو سازیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار