رضایی: انتظارات مردم بزرگترین حریف تیم ملی است

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: اکنون تیم ملی در جایگاهی قرار دارد که حریف اصلی آن انتظارات مردم و مسئولان است.

هادی رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: مربی تیم ملی بودن کار بسیار سختی است چرا که برد و باخت تعیین کننده شکست یا موفقیت یک مربی در هدایت تیم است.

وی افزود: در تیم ملی والیبال نشسته برای پارالمپیک از هفت بازیکن جدید استفاده کردیم که در صورت باخت در فینال می توانست به یک امتیاز منفی در کار من تبدیل شود که به لطف خدا و همت ملی پوشان پیروزی مقابل بوسنی مانع از این اتفاق شد.

رضایی ادامه داد: یک سال و نیم کادر فنی و تمام ملی پوشان با یک برنامه ریزی مدون زحمت کشیدند تا در رقابت های پارالمپیک تنها یک ست را در فینال مقابل بوسنی واگذار کنیم و سایر مسابقات را با نتیجه سه بر صفر پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: اکنون نباید غرور این پیروزی مانع از تلاش تیم ملی باشد، باتوجه به اینکه مسابقات جهانی، پارآسیایی، جام بین قاره ای را پیش رو داریم باید برنامه ریزی تازه ای را آغاز کنیم و تیم ملی را در اوج نگه داریم.

سرمربی تیم ملی در ادامه بیان کرد: استعدادهای زیادی در سراسر ایران برای این رشته وجود دارد که با برگزاری رقابتهای انتخابی می توان تیم را از قبل قوی تر کرد و با بررسی نقاط ضعف و قوت تیم و سایر تیم ها برای حضوری موفق در رقابت های آینده آماده شد.

رضایی عنوان کرد: در ماه اکتبر سمینار بررسی والیبال نشسته به میزبانی برزیل برگزار می شود و من به عنوان یکی مدعوین برای سخنرانی و آموزش در آن حضور خواهم داشت.این سمینار نشان می دهد که تیم ها از هم اکنون به دنبال پیروزی هستند و ما نباید غافل بمانیم.

وی در خصوص فینال پارالمپیک ریو گفت: شاید در تاریخ رقابت ها بی سابقه باشد که تیمی در هشت حضور خود در پارالمپیک به مرحله فینال رسیده و توانسته شش بار قهرمان و دو بار نایب قهرمان رقابت ها باشد.

رضایی افزود: تیم ملی ایران با قهرمانی در فینال به جایگاه اصلی خود برگشت و حضور در رنکینگ نخست جهان را با قهرمانی در پارالمپیک محکمتر کرد و بازیکنان ما ثابت کردند که والیبال نشسته ایران است که در دنیا حرف اول را می زند.

وی بیان کرد: بزرگترین حریف تیم ملی ایران انتظارات مردم و فدراسیون است چرا که تیم ملی در جایگاهی قرار دارد که هیچ کسی انتظار باخت یک ست را هم از تیم ملی ندارد و این سطح از توقع می تواند حریف اصلی تیم باشد.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: هنوز در مورد حضورم در تیم ملی تصمیم خاصی نگرفتم اما از فدراسیون می خواهم همچون گذشته با یک برنامه ریزی دقیق تیم ملی را برای قهرمانی در رقابت های پیش رو آماده سازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار