آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات از اول مردادماه

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام دانشگاهیان به عتبات از اول مرداد 95 خبر داد.

محمدرضا فقیهی رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اعزام اولین گروه عتبات دانشگاهیان در تهران هفت مرداد آغاز و تا هشت آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: در این مدت مجموعا حدود ۱۷ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: در صورتی که دانشجویی از قبل گذرنامه داشته باشد باید از اعتبار آن اطمینان حاصل کند و در صورت عدم اعتبار شخصا نسبت به تعویض آن اقدام کرده و طبق زمان بندی مشخص، به دفاتر شورای استانی عمره و عتبات دانشگاهیان در استان های محل زندگی خود اقدام کند.

فقیهی گفت: گذرنامه دانشگاهیان باید حداقل شش ماه از زمان اعزام  آن اعتبار داشته باشد.

فقیهی تصریح کرد: دانشجویان مشمول معافیت تحصیلی باید پس از تحویل تعهد نامه محضری به دفاتر ستاد در استان تحصیل خود منتظر صدور مجوز خروج از کشور باشند. پس از صدور مجوز خروج از کشور توسط سازمان نظام وظیفه، از طریق دفاتر ستاد به زائران اطلاع رسانی می شود.

وی اذعان داشت: زائران باید با داشتن مجوز خروج از کشور به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کرده و نسبت به تهیه گذرنامه خود اقدام کنند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یاد آور شد: دانشجویان مشمول که مدارک خود را برای صدور مجوز خروج از کشور در زمان مقرر تحویل نداده باشند برای خروج از کشور به مشکل برمی خورند و باید شخصا نسبت به گرفتن مجوز خروج اقدام کنند. بنابراین زائرین دانشجو باید در زمان های مقرر مدارک خود را به دفاتر تحویل دهند تا مجوز خروج از کشور آنها توسط ستاد پیگیری شود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار