مشهد؛

فرودگاه سبزوار تنها فرودگاه استاندارد در شرق کشور

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: توسعه طرح فرودگاه سبزوار به عنوان یک اولویت در دستور کار ما قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باقر قاسم زاده در مراسم معارفه رئیس جدید فرودگاه سبزوار، اظهار داشت: فرودگاه سبزوار به عنوان فرودگاه پشتیبان مشهد و تنها فرودگاه استاندارد در زمینه پوشش پروازهای اضطراری در شرق کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم سبزوار افزایش و تطویل باند فرودگاه سبزوار است، خاطرنشان کرد: تطویل باند این فرودگاه زمانی دارای توجیه اقتصادی است که تعداد مسافران و پروازهای آن افزایش جدی داشته باشد.

او با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های ما در منطقه افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار ظرف ۶ ماه آینده است، افزود: پروازهای عتبات عالیات نیز باید هرچه سریع‌تر در این فرودگاه برقرار شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه ما در شرق کشور فرودگاهی به خوبی فرودگاه سبزوار نداریم، گفت: متاسفانه برخی طرح‌های عمرانی این فرودگاه مشمول زمان شده و همین امر در عدم توسعه آن موثر بوده است.

وی با بیان در حال حاضر فرودگاه سبزوار دارای ۴ پرواز در هفته است، گفت: سبزوار در زمینه انتقال بار و کالا از شهرستان نیز زمینه خوبی را دارد که با توجه به درخواست مسئولان و در صورت نیاز و وجود ظرفیت انتقال کالا، باراندازی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

گفتني است در اين مراسم علی اصغر روشن بین به عنوان رئیس فرودگاه سبزوار منصوب شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار