پنجعلی:طارمی دِینش را به پرسپولیس ادا کرد/ نکونام غریبانه رفت

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:مهدی طارمی با بازگشت به تیم پرسپولیس اشتباه خود را جبران کرد امیدوارم در جام باشگاه های آسیا ومقدماتی جام جهانی درخشش ادامه داشته باشد.

پنجعلی:طارمی دِینش را به پرسپولیس ادا کرد/ نکونام غریبانه رفتمحمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:مهدی طارمی بهترین تصمیم را گرفت و دین خود را به این تیم ادا کرد چون می تواند با حضور در تیم پرسپولیس در جام باشگاه های آسیا ودر همراهی تیم ملی در  مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه می تواند خودش را بیشتر در ویترین نقل و انتقالات نشان دهد و احتمال دارد بعد از این بازیها پیشنهاد های خوبی از تیمهای اروپایی داشته باشد.

وی ادامه داد:طارمی با این کار دل هواداران تیم پرسپولیس را باز به دست آورد البته تیم های ترکیه از لحاظ فنی و تاکتیکی از تیمهای ما در سطح بالاتری هستند طارمی می تواند با درخشش در جام باشکاه های اسیا و مقدماتی جام جهانی پیشنهاد های خوبی را از بهترین تیمهای اروپایی داشته باشد.

پنجعلی در مورد لیگ برتر شانزدهم گفت: مراسم قرعه کشی لیگ برتر در سطح خوبی برگزار شد و علی رغم دخالت شانس، باید گفت این دوره رقابت های لیگ برتر بسیار حساس و نزدیک تر است چرا که باشگاه های لیگ برتری نیروهای خوبی جذب کردند و این موضوع قهرمانی در لیگ شانزدهم را  برای سرخابی های پایتخت دشوار خواهد کرد.


محمد پنجعلی در خصوص دربی هشتاد و سوم گفت: هفته 5و6 بهترین هفته برای برگزاری شهر آورد محسوب می شود چون تیم پرسپولیس و استقلال تهران از زیر فشار تمرینات بدنسازی خارج شده اند اول فصل زمان مناسبی برای برگزاری دربی نبود آخر فصل هم دو تیم خستگی طول فصل را به دوش می کشند و همین باعث می شود که مسابقه جذاب و هوادار پسندی را از این دو تیم پایتخت شاهد نباشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره خداحافظی جواد نکونام بیان کرد:جواد نکونام زحمت زیادی در فوتبال کشورمان کشید به هیچ عنوان وارد حاشیه نمی شد بهتر بود که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای این بازیکن خوش اخلاق و لژیونرما مراسم با شکوه تری برای خداحافظی نکونام برگزار می کردند جالب نیست که کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان در یک مراسم خیریه از مستطیل سبز خداحافظی غریبانه ای داشته باشد.

پنجعلی در مورد فساد در فوتبال افزود:متاسفانه فساد طی چند سال اخیر در فوتبال ایران ریشه دوانده است ما باید با برنامه ریزی صحیح جلوی همچنین مشکلاتی را بگیریم تا دارای فوتبال تمیز باشیم باید هر کسی که به فوتبال کشورمان ضربه وارد می کند چه مربی باشد چه داور و چه بازیکن باید با مفاسد برخورد کرد تا درس عبرتی برای دیگران باشد و فوتبال پاکی را در سال های آتی شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود:جذب بازیکن و مربی خارجی هیچ تغییری در فوتبال ایران نداشته است مشکل ما جذب مربی وبازیکن خارجی نیست مشکل اصلی ما تدبیر اگاهانه مسئولان فوتبالی کشور است ما باید این ضعف را از پایه کنترل کنیم اگر مدیریت قوی در این زمینه داشته باشیم نیاز به جذب بازیکن و مربی خارجی نداریم چرا که در ایران بازیکنان و استعداد هایی وجود دارند که با قیمت پایین تر و کیفیتت بالاتر می توان مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.