بهروان: دیدارهای تراکتور در ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار می شود/ سوپرجام افتتاحیه لیگ برتر است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با وجودی که از مدت ها قبل از شروع لیگ برنامه بازی ها را اعلام کرده بودیم اما برخی تیم ها نزدیک به شروع بازی ها به فکر رفع ایرادهای ورزشگاه خود افتادند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا بهروان درباره تقدیر از داوران لیگ برتر اظهار کرد: داوران از ارکان بسیار مهم فوتبال هستند.  بدعت خوبی است که قبل از شروع لیگ از داوران زحمتکش تجلیل شود. براساس نمراتی که ناظران به داوران می دهند و همچنین ارزیابی آن ها از داوران تجلیل می شود.
 
وی درباره محل میزبانی تراکتورسازی در بازی های ابتدایی لیگ شانزدهم، گفت: ما روز گذشته برای چندمین بار گروهی را به تبریز فرستادیم و آن ها با مسئولان آذربایجان شرقی و تبریز صحبت کردند.  در صورت موافقت شورای تامین استان آذربایجان شرقی ورزشگاه اختصاصی تراکتور میزبان دیدارهای خانگی این تیم و ماشین سازی در دیدارهای ابتدایی لیگ خواهد بود.
 
بهروان افزود: در صورت فراهم شدن شرایط تیم ها می توانند از ورزشگاه اختصاصی خود در لیگ برتر استفاده  کنند در غیر این صورت باید در زمینی در همان شهر، استان یا استان های همجوار بازی کنند. البته ورزشگاه تختی تبریز یا باغشمال برای برگزاری مسابقه مناسب نیست و گسترش فولاد هم حاضر نیست ورزشگاه خود را در اختیار این 2 تیم قرار دهد.
 
بهروان درباره ساعت برگزاری دیدارهای هفته نخست لیگ بیان کرد:  در تمام دنیا افتتاحیه لیگ، دیدار سوپرجام است. بیشتر بازی ها در چهار هفته نخست لیگ برتر پس از اذان مغرب برگزار می شود تا تیم ها در هوایی خنک تر بازی کنند. البته ورزشگاه گسترش فولاد و اختصاصی تراکتور مشکل نور دارد و همین عامل مشکلاتی را برای انجام تمام بازی ها بعد اذان مغرب ایجاد می کند.
 
وی ادامه داد: با وجودی که از مدت ها قبل از شروع لیگ برنامه بازی ها را اعلام کرده بودیم اما برخی تیم ها نزدیک به شروع بازی ها به فکر رفع ایرادهای ورزشگاه خود افتادند.
 
بهروان درباره واگذاری بلیط فروشی به باشگاهها گفت: آمادگی واگذاری بلیت فروشی به باشگاه ها داریم. این حرف را علی کاظمی سرپرست سازمان لیگ گفته و ما با باشگاه ها همکاری می کنیم. البته در حال حاضر باید هواداران از همان روش خرید اینترنتی بلیت ها را تهیه کنند.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدارهای لیگ در روزهای میانی هفته، گفت: 23 هفته از مسابقات لیگ در روزهای آخر هفته برگزار می شود. من با حرف شما موافق نیستم.

بهروان درباره بازی هفته اول  استقلال و اینکه آیا این بازی بدون تماشاگر برگزار می شود یا خیر، گفت: ما تابع رای کمیته انضباطی هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار