بجنورد؛

فروش بیش از 4میلیاردی محصولات کمیته امداد

نمایشگاه محصولات کمیته امداد خراسان شمالی بیش از 4 میلیارد ریال فروش داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد استان گفت: در طول برگزاری بازارچه محصولات طرح های اشتغال و خودکفایی این نهاد در بجنورد در مجموع4 میلیارد و 500 میلیون ریال از محصولات ارائه شده به فروش رفت.

علیرضا مرادی با اشاره به این که بازارچه محصولات طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در طول ماه مبارک رمضان در 40 غرفه در محل شهربازی بجنورد دایر شده بود ،گفت: در این نمایشگاه تولیدات افراد تحت پوشش نهاد کمیته امداد و تولیدکنندگانی که از تسهیلات کمیته امداد برای توسعه کارگاه های تولیدی خود استفاده کرده بودند، در معرض نمایش گذاشته شده و با تخفیف ۲۰ درصدی به فروش می رسید.

وی گفت: طرح‌های مجریان اشتغال در این نمایشگاه شامل رودوزی سنتی، پوشاک محلی، مواد غذایی، مبلمان سازی، تولیدی مانتو و ... بوده است

وی با اشاره به استقبال مردم و غرفه داران از بازارچه محصولات طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد افزود: یکی از خواسته های مهم در این زمینه دایر کردن بازارچه دائمی عرضه محصولات کمیته امداد بود که این مساله در حال حاضر در دست اقدام است.

مرادی یکی از وظایف مهم این نهاد را توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: کمیته امداد به عنوان نهاد حمایتی برای تحقق اهداف توانمندسازی مددجویان طرح‌ها و اقدامات مختلفی از جمله برپایی نمایشگاه، پرداخت تسهیلات، برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و ... انجام می‌دهد.

معاون اشتغال وخود کفایی کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: با خودکفایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان و اقدامات موثر این نهاد، سالانه ١٠درصد مددجویان از چرخه حمایت خارج می‌شوند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.