کرمان؛

حمایت جمعی از دانشجویان رفسنجانی از مردم کشمیر

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان در حمایت از مسلمانان کشمیر بیانیه‌ای صادر کرد و خواستار واکنش دولت و وزارت امور خارجه به جنایتهای صورت گرفته برضد مردم کشمیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در بخشی از این بیانیه آمده است دنیای امروز پر شده است از هیاهو، هیاهویی که صدای ضجه‌های مظلومان در میانش گم می‌شود و به میزان ناشنوایی جهانیان و سازمان‌های به‌ اصطلاح حقوق بشری بر دردها و رنج‌های مظلومان افزوده می‌شود.

دنیایی که مملو از ظالمانی گشته که جنایات خود را بی‌شرمانه توجیه می‌کنند و خود را در مقابل هیچ محکمه‌ای پاسخگو نمی‌بینند، اما ظالمان عالم از یک نکته غافل‌ هستند و آن اینکه هر چه کنند، نهایتاً در محکمه وجدان‌های بیدار ملت‌های آزادیخواه جهان محکوم‌ هستند و سرانجام روزی فرا می‌رسد که باید در پیشگاه عدالت‌گستر جهان هستی پاسخگوی اعمال خود باشند.
این بیانیه می افزاید چندی است هر روز شاهد جنایاتی علیه مسلمان و مستضعفان در گوشه‌ای از جهان هستیم یک روز سوریه، یک روز یمن، یک روز میانمار و بحرین و لبنان و نیجریه و اینک کشمیر. منطقه‌ای که مسلمانانش از چندی پیش در سکوت و بی‌خبری رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا با فریادهای «یا علی(ع) و الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر» در اعتراض به حکومت‌شان خواستار ایجاد عدالت شدند، مسلمانانی که ارادتشان به خمینی‌ کبیر سبب شده تا با تأسی از راه و مرام این پیر فرزانه هر روز پر قوت‌تر از قبل برای رسیدن به عدالت و آزادی فریاد سر دهند.
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر رفسنجان در بیانیه خود می افزاید : آن چه که به وضوح می‌توان آن را مشاهده کرد و نتیجه گرفت این است که این جنایات قبل از هر چیزی نشان‌دهنده آن است که اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان ریشه دوانده و مستکبران از خوف آن که در صحنه نبرد حق علیه باطل شکست بخورند، دست به کشتار مسلمانان می‌زنند تا شاید بتوانند این فریادها را در نطفه خفه کنند.اما غافل از اینکه اسلام یک اندیشه و تفکر است و مبارزه با اندیشه و تفکر فقط از دست دادن وقت و هزینه را برای مستکبران در بر دارد، این بی‌خردان در خیال خام خود قصد آن را دارند که اسلام ناب محمدی(ص) را در تقابل با اسلام نخ نما شده آمریکایی قرار دهند تا بلکه اندکی بر سرخوردگی خود غلبه نمایند غافل از آن که این ظلم و کشتارها درخت اسلام را تنومندتر خواهد کرد.
در این بیانیه تأکید شده است: ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج) و نایب بر حق ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مسلمانان جهان اعلام می‌داریم، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر با قاطعیت کشتار مسلمانان مظلوم کشمیر را محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی، سازمان کنفرانس‌های اسلامی و کشورهای مسلمان می‌خواهیم تا به‌دنبال اقدامی قاطع باشند تا دیگر شاهد این جنایات وحشیانه علیه مسلمانان جهان نباشیم. همچنین از دولت و وزارت امور خارجه کشورمان انتظار داریم در مقابل این جنایات دست از سکوت بر داشته و صراحتاً به این جنایات واکنش نشان دهند، زیرا هرگاه صدای مظلوم و مستضعفی در گوشه‌ای از جهان شنیده شود، وظیفه و تکلیف ما دفاع و پشتیبانی از آنان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حمایت ، مردم کشمیر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.