مردِ زن نما 600 میلیون در تلگرام كلاهبرداری كرد

رئیس پلیس فتا كرمان گفت: مردی كه در فضای مجازی خود را به عنوان یك خانم معرفی و مبلغ 600 میلیون ریال با وعده ازدواج از یك شهروند كلاهبرداری كرده بود، شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  سرهنگ "کامبیز اسماعیلی" گفت:در پی مراجعه فردی مبنی بر كلاهبرداری 600 میلیون ریالی از وی در اینترنت پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا تشكیل شد. 

وی افزود: ماجرا از این قرار بود كه شاكی حدود یك سال در شبكه اجتماعی تلگرام با فردی كه خود را یك خانم معرفی كرده بود آشنا شده و به هم قول ازدواج داده بودند. 

اسماعیلی بیان کرد: شاكی به خیال این كه همسر ایده آل خود را پیدا كرده در طول این مدت مبلغ 600 میلیون ریال به صورت های مختلف به حساب متهم واریز كرده است. 

وی اظهار داشت:این مرد زن نما چنان اعتماد شاكی را جلب كرده بود كه در آخرین مرحله فرد مورد نظر پول بازنشستگی پدرش را نیز به حساب خانم تلگرامی واریز می كند و بعد از آن متهم ارتباط خود را با شاكی قطع می كند.
 
سرهنگ اسماعیلی گفت: در نهایت كارشناسان پلیس فتا با توجه به توان علمی و با استفاده از امكانات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم كه یك مرد است و خود را جای خانم معرفی می كرده شدند و وی طی احضاریه‌ای به پلیس فتا فراخوانده شد و وی با توجه به مستندات موجود به این عمل اعتراف كرد. 

رئیس پلیس فتا كرمان در پایان بیان داشت: هویت افراد در فضای مجازی مجهول است و كاربران نباید به هیچ فردی اعتماد كنند چرا كه زمینه سواستفاده های مادی و غیرمادی  فراهم می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۵
حکم ،پول مردم راپس بدهدوهر روز جمعه بازداشت ۱۲ساعت می شود،تا ۲سال، وتا ۱۰سال خود را به پلیس معرفی می کوند
آخرین اخبار