شیراز؛

از شروع با تأخیر تا برد و خورد

29 تیرماه سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به فارس برای افتتاح چند طرح کلید خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛خبر این سفر همراه با ساعت حضور، به نمایندگان خبرگزاری ها ، مطبوعات و رسانه های فارس اعلام شد.
خبرنگاران زودتر از موعد مقرر در محل مورد نظر حاضر شدند.


از شروع با تأخیر تا برد و خورد


 تاخیر چند ساعته خبرنگاران را کلافه کرد اما این خود فرصتی دست داد تا بازار عکس های سلفی خبرنگاران و انتشار آنها در فضای مجازی داغ شود.

از شروع با تأخیر تا برد و خورد

سرانجام خبرنگارن عازم شدند تا خبرهای سفر را پوشش دهند

از شروع با تأخیر تا برد و خورد

حدود ساعت 8 و 30دقیقه اعلام شد هواپیمای حامل معاون اول و هیات همراه در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین می نشیند. دو خبرنگار اعزامی باشگاه به همراه دیگر خبرنگاران سرانجام عازم مرودشت و سروستان شدند تا از نزدیک خبرهای افتتاح دو طرح مهم توسعه مجتمع پتروشیمی مرودشت وسومین کارخانه روغن کشی کشور در سروستان را پوشش خبری دهند.
وسایل خبرنگاران از آنها گرفته شد

از شروع با تأخیر تا برد و خورد
ساعتی پس از رفتن خبرنگاران به مرودشت خبرنگار باشگاه اعلام کرد همه وسایل خبرنگاران حتی کاغذ و قلم نیز از آنها گرفته شده که این موضوع با انتقاد خبرنگاران همراه بود و بالاخره با وساطت برخی وسایل به آنها برگردانده شد.
در سروستان هم خبرنگار باشگاه اعلام کرد گفته شده خبرنگاران موبایل و هرگونه وسایل الکترونیکی همراه نداشته باشند و از طرفی شارژر موبایل هم از آنها گرفته شد.
کمپین شهدا مرودشت و انتقاد نماینده مجلس



از شروع با تأخیر تا برد و خورد

با توجه به اینکه قبل از سفراعلام شد در سفر معاون اول رییس جمهور به فارس طرح توسعه پتروشیمی شیراز افتتاح می شود این موضوع با انتقاد مردم مرودشت و نماینده آنها در مجلس همراه شد. به نحوی که دراین خصوص کمیپنی هم با عنوان شهدا مرودشت در فضای مجازی راه اندازی شد و از مردم مرودشت خواسته شد به این کمپین بپیوندند و از اینکه پتروشیمی شهدای مرودشت به عنوان پتروشیمی شیراز نام برده شده انتقاد کنند.
نماینده مرودشت ، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس هم از نام بردن پتروشیمی شهدای مرودشت به نام شیراز انتقاد کرد.

از شروع با تأخیر تا برد و خورد
محمد مهدی برومندی با بیان اینکه نام گذاری پتروشیمی به نام شهدای مرودشت مصوبه هیأت دولت را دارد گفت : به نمایندگی از مردم یک در خواست از آقای روحانی و دولت تدبیر و امید دارد. او گفت حالا که این وضعیت پیش آمده باید به احترام 350هزارمرودشتی و 1400شهید این شهرستان، نام پتروشیمی همان شهدای مرودشت باشد . به کارگیری نیروهای بومی با تاکید بر به بیکاری شدید در شهرستان مرودشت خواسته دیگراین نماینده مجلس بود.
اشاره به فردی که برد و خورد

از شروع با تأخیر تا برد و خورد
اشاره به گروه های کاسب کار در دوره تحریم هم حاشیه دیگر سفر بود. معاون اول رییس جمهور دریکی از سخنانش گفت در زمان تحریم یک نفر به تنهایی 2ملیارد و700ملیون دلاراز جیب مردم برداشت و فرار کرد پولی که می شد با آن 4 پتروشیمی مثل پتروشیمی مرودشت ساخت
دست به دست هم دهیم به مهر تا آب بماند.!

از شروع با تأخیر تا برد و خورد
جهانگیری پس از مرودشت در سروستان در مراسم افتتاح سومین کارخانه روغن کشی کشور به موضوع کم ابی در کشور اشاره کرد و گفت : ایران جز کشور های خشک و نیمه خشک است و باید تا می توانیم از منابع آبی کشور محافظت کنیم.
قرعه فال به نام چه کسی می افتد؟

از شروع با تأخیر تا برد و خورد

به خبرنگاران اعلام شد سوالات خود از معاون اول رییس جمهور را تحویل دهند تا پس از قرعه کشی پاسخ انها را از اسحاق جهانگیری جویا شوند.
بحران آب و اقتصاد مقاومتی
از شروع با تأخیر تا برد و خورد

قراراست در شورای اداری استان که عصر امروز برگزار می شود در خصوص بحران اب در فارس چاره اندیشی و در خصوص توسعه فارس با تأکید برشعار سال تصمیم هایی گرفته شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.