امیر احمدی:

تغییر شگرفی در مراکز درمانی ناجا مشاهده می شود

رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) ناجا هدف تمام کارکنان بیمارستان را انجام صحیح تمام سنجش‌های درمانی دانست و گفت: تمام مراکز درمانی ناجا تغییرات شگرفی کرده‌اند.

تغییر شگرفی در مراکز درمانی ناجا مشاهده می شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی امیراحمدی رئیس بیمارستان ولی‌عصر(عج) ناجا در خصوص کسب گواهینامه اعتبار بخشی درجه یک عالی بیمارستان ولی‌عصر(عج) ناجا، اظهار داشت: برنامه ارزشیابی از سال 94 آغاز شد و بیمارستان 3 بار مورد ارزیابی قرار گرفت، در اولین ارزیابی، 55 بیمارستان از گردونه این رقابت حذف شدند و فقط 27 بیمارستان باقی مانده است.

امیراحمدی بیان کرد: کسب درجه یک عالی برای ما هدف نبود، ضمن اینکه با تغییر رویکرد معاونت بهداشت، تغییر شگرفی را در تمام مراکز درمانی‌مان احساس می‌کنیم، اعتباربخشی به معنای انجام صحیح تمام سنجه‌های درمانی است و هدف تمام کارکنان نیز این بوده است که این بیمارستان آن طور که شایسته کارکنان ناجا است، ارائه خدمت کند.

وی مطرح کرد: ما کمترین میزان خطای پزشکی را در این بیمارستان داریم.

امیراحمدی افزود: اعتبار بخشی یک بستر است و هم‌اکنون این بستر برای ما فراهم است و امیدواریم با حمایت معاونت بهداد ناجا شاهد پیشرفت روزافزون بیمارستان باشیم، در حال حاضر ناجا یک بیمارستان فوق تخصصی، 7 بیمارستان تخصصی و 33 کلینیک و پلی‌کلینیک دارد که در حال خدمت می‌باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار