همدان؛

فعالیت هزار و 800 انجمن ، کمیته و هیات در فدراسیون انجمن های ورزشی کشور

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور گفت: این فدراسیون یکی از پرجمعیت ترین فدراسیون های کشور است و هم اکنون هزار و 800 انجمن، کمیته و هیات در سطح استان های کشور در این فدراسیون فعالیت دارند.

فعالیت هزار و 800 انجمن ، کمیته و هیات در فدراسیون انجمن های ورزشی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محمد علیپور افزود: 16 انجمن و 41 رشته ورزشی در فدراسیون فعال است و 67 ورزشکار ملی پوش از این تعداد انجمن و رشته ورزشی انتخاب شده اند.

وی بیان داشت: حجم گسترده ای از برنامه ها را در بین فدارسیون ها داریم و افتخار می کنم که اعضای انجمن ها و هیات ها بدون دریافت حقوق و چشم داشت مالی، حتی با امکانات شخصی در راستای توسعه رشته های زیرمجموعه فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از رشته های ورزشی شناخته شده هستند، گفت: در این بین رشته هایی نظیر کریکت حتی در فروشگاه های ورزشی شناخته شده نیست و در تلاش هستیم تا رشته های فدراسیون را به خوبی تبلیغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هیات های شهرستانی به عنوان خط مقدم فدراسیون نقش موثر و مستقیم در شناسایی و پرورش استعدادهای نخبه هستند و تعامل بین اعضای هیات های شهرستانی سبب شده که به پیشرفت قابل توجهی دست یابیم.

وی با تاکید بر اینکه هیات های استانی در فعالیت چشمگیر رشته های ورزشی در سطح جامعه تلاش کنند، گفت: جذب حامی مالی، بهره مندی از پیشکسوتان و صاحب نظران و برنامه ریزی مدون و منسجم به همراه آموزش های فراگیر از ملزومات اجرایی در استان ها است.

مدیر کل ورزش و جوانان همدان در مجمع انتخاباتی انجمن های ورزشی استان با بیان پتانسیل بالای استان در این رشته اظهار کرد:در طول سال های گذشته شاهد توفیقات زیادی بودیم و میزبانی خوب مسابقات آسیایی او اسپرت گواه این است .

رسول منعم  نیز در این نشست گفت: هیات انجمن های ورزشی از فعالیت خوبی برخوردار است و در مدت کوتاه از فعالیت خود توانسته در سطح ملی عملکرد خوبی داشته باشد.

وی گفت :فعالیت رشته های مختلف ورزشی در رشته دارت ،سپک تاکرا ،ورزش های هوایی گواه ظرفیت های بالای هیئت در این خصوص است .

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه کسب 2 سهمیه پاراالمپیک در رشته های والیبال نشسته و دو و میدانی نابینایان در روز اخیرو همچنین 2 سهمیه المپیک در رشته های دومیدانی و تیراندازی را از توفیقات استان برشمرد و افزود: عادل برقعی و خانم خدابنده لو 2 داور و مربی به ترتیب در رشته تنیس و تیراندازی به عنوان نماینده ایران در مسابقات المپیک حضور خواهند داشت.

 رسول منعم خاطرنشان کرد: حمایت اداره ورزش و جوانان استان همدان از هیئت‌های ورزشی بسیار ویژه است و برای رشد و اعتلای ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی از کسب 750 عنوان کشوری، 30 عنوان جهانی، 20 عنوان آسیایی و 18 عنوان بین المللی توسط جوانان و افتخار آفرینان این استان در سال گذشته خبر داد.

منعم به چشم انداز اصلی ورزش استان اشاره کرد و گفت : یکی از اولویت های بسیار مهم، ارتقای جایگاه ورزش استان در عرصه‌های منطقه ای، جهانی و بین المللی با تامین و توسعه ورزش قهرمانی است .

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.