یاسوج؛

مردم کهگیلویه وبویراحمد پرشور از رئیس جمهوراستقبال می کنند

استاندار استان گفت:اولویت برنامه های سفر هیات دولت به این استان رفع مشکلات زیرساخت های عمرانی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید موسی خادمی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت کهگلویه و بویراحمد با بیان اینکه، برنامه های سفر هیات دولت به استان در سه مرحله تدوین شده است، افزود: موضوع اول، مشکلات طرح های عمرانی و اقتصادی است که جمع بندی نهایی انجام شده است.

وی اظهار کرد: مطرح شدن موانع سده راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد به طور منطقی و علمی راهبرد مسئولان برای پیگیری مطالبات مردم در این سفر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سومین مرحله از سفر را نامه ها و در خواست های مردمی از طریق شبکه سامد، بیان کرد و گفت: این درخواست ها باید از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.

وی اظهار کرد:بدون شک سفر مقام های ارشد کشور برای کهگیلویه وبویراحمد، منشا خیر و برکت خواهد شد.

استاندار کهیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عقب افتادگی های این استان را عمیق عنوان کرد و تصریح کرد: مشکلات این خطه که ریشه تاریخی دارد از سایر استان های کشور بیشتر خود نمائی می کند.

وی گفت: مردم فهیم و مطالبه گر این استان با عزمی راسخ از رئیس جمهوری و هیات دولت استقبال می کنند.

خادمی تصریح کرد: رویکرد و برنامه های دولت تدبیر و امید کمک به توسعه کهگیلویه وبویراحمد است تا این استان در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد.

وی برنامه های استقبال، برگزاری جلسات در روز سفر را مهمترین پروسه سفر دانست و تصریح کرد: در این روز همه باید مسئولانه رفتار کنند و چهره استان را به صورت خوب و واقعی به نمایش بگذارند.

خادمی یادآور شد: استان در عین محرومیت و مشکلات فراوانی که دارد، مردم آن با استعداد، آگاه، مهمان نواز و مطالبه گر هستند و مطالبات خود را به صورت منطقی و عقلانی پیگیری و مسئولین هم صادقانه، شفاف و با جدیت مسائل و خواسته های مردم را مطرح و دنبال خواهند کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تاریخ دقیقی برای سفر اعلام نشده تصریح کرد: تمام شرایط از همه لحاظ برای سفر دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد فراهم است .

خادمی با بیان اینکه، مردم کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان در همه عرصه ها وهمیشه نشان داده اند که هرجا که لازم باشد به نحوه شایسته و مطلوبی حضور داشته اند،تاکید کرد: باید با یک تلاش همگانی، استقبالی خوب و شایسته از رئیس جمهور و هیات دولت به استان انجام شود.

استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.