یاسوج؛

هشدار جدی رئیس مرکز بهداشتی درمانی به برنجکاران قلعه رئیسی

رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی گفت:برنجکاران پایین دست پل قلعه رئیسی به روستای شوتاور از آب فاضلاب برای آبیاری زمین کشاورزی استفاده می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛صاحب نعمت الهی در نشست شورای اداری چاروسا با بیان اینکه خیرین سلامت نسبت به بقیه مناطق استان به چاروسا می آیند اظهار داشت: حضور خیرین  سلامت به منطقه می تواند نسبت به تجهیزات بستر درمانی کم شایانی کنند.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی تصریح کرد: متأسفانه دستگاه تشخیص کم خونی بستر درمانی قلعه رئیسی به دلیل قدیمی بودن در حال خراب شدن است که نیاز به وجود خیر سلامت دارد و امیدواریم این دستگاه به زودی به این مرکز درمانی داده شود.

وی به مشکلات قطعی تلفن و اینترنت هم اشاره و افزود: برای ثبت پرونده و بسیاری از دستگاه های این مرکز به نیاز به اینترنت دارد این خط جوابگوی مرکز نیست که مخابرات باید ورود پیدا کند تا مشکلات آن برطرف شود.

نعمت الهی تاکید کرد: اعتراضاتی در هفته گذشته نسبت به جمع آوری احشام بود که این هفته تمام پرونده جمع‌آوری احشام در شهر قلعه رئیسی آماده شد که تا هفته آینده به نیروی انتظامی ارسال خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشتی درمانی قلعه رئیسی هشدار جدی به برنجکاران قلعه رئیسی داد و یادآور شد: برنجکاران پایین دست پل ورودی شوتاور به قلعه رئیسی برای آبیاری زمین های کشاورزی خود از آب فاضلاب شهری شهر قلعه رئیسی استفاده می کنند که بسیار برای مصرف کنندگان نگران کننده است.

وی همچنین از جمع آوری اجناس تاریخ گذشته با همکاری اصناف و نیروی انتظامی خبر داد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.