مشهد؛

نتایج مسابقات المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور

نتایج رقابتهای دو و میدانی سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاههای سراسر کشوردر مشهد مشخص شد.

نتایج برگزیدگان دو ومیدانی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسابقات دو و میدانی در ماده 100 متر با حضور 23 دونده برگزار شد و در پایان در دسته نهایی این رقابتها فرزانه فصیحی از دانشگاه اصفهان، اسما دهقان از دانشگاه خواجه نصیر و فاطمه برزنونی از دانشگاه سبزوار به ترتیب مقام های نخست تا سوم را کسب کردند.

در ماده 200 متر نیز فرزانه فصیحی از دانشگاه اصفهان اول شد، انیس چرخی از دانشگاه فردوسی مشهد رتبه دوم را کسب کرد و ریحانه کاظمی از دانشگاه اصفهان بر سکوی سوم این رقابتها ایستاد.

در ماده دوی 400 متر نیز ریحانه کاظمی از دانشگاه اصفهان اول شد و جمیله سیفی از دانشگاه پیام نور مشهد و انیس چرخی از دانشگاه فردوسی مشهد به ترتیب دوم و سوم شدند.

همچنین آرزو حکیمی مقدم از دانشگاه تهران، سمیرا خجسته و فایزه فیض آبادی هر دو از دانشگاه الزهرا مشهد به ترتیب مقامهای اول تا سوم مسابقات دو 800 متر را به خود اختصاص دادند.

رقابتهای دو و میدانی در مواد هزار و 500 و پنج هزار متر نیز برگزار شد که در هر دو ماده آرزو حیدری از دانشگاه کوثر بیرجند، اکرم ملامحمدی از دانشگاه تهران و مهسا محمدی از دانشگاه باهنر کرمان به ترتیب بر سکوهای نخست تا سوم ایستادند.

در ماده دوی 100متر بامانع نیز جمیله سیفی از دانشگاه پیام نور مشهد، سمیرا خجسته از دانشگاه الزهرا مشهد و الهام اسدی از دانشگاه تهران به ترتیب نخست تا سوم شدند.

در ماده پرش طول این رقاتها هم الناز کمپانی از دانشگاه مشهد اول شد، مهدیس محمدی از دانشگاه زنجان دوم شد و فاطمه برزنونی از دانشگاه سبزوار و مریم اصغری از دانشگاه بیرجند بطور مشترک سوم شدند.

در ماده پرش ارتفاع نیز مینا حسینی از دانشگاه مقدسی اردبیلی و الناز کمپانی از دانشگاه شیراز به ترتیب بر سکوی اول و دوم ایستادند و مهدیه کریمی از دانشگاه تهران و محدثه موسوی از دانشگاه سناباد گلبهار بطور مشترک سوم شدند.

در ماده پرتاب دیسک نیز نازنین گل احمدی از دانشگاه سناباد گلبهار، مینا باقری از دانشگاه کردستان و فاطمه کمالی از دانشگاه باهنر کرمان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سمیه نطقی مقدم از دانشگاه بیرجند، میترا آغاز و مینا منظمی از دانشگاه فردوسی نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم مسابقات پرتاب نیزه شدند.

همچنین در رقابتهای پرتاب وزنه نازنین گل احمدی از دانشگاه سناباد گلبهار، سمیه نطقی مقدم از دانشگاه بیرجند و مریم محمدی از دانشگاه زنجان به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ماده امدادی چهار در 100 متر هم نیز تیمهای دانشگاه فردوسی مشهد، اراک و شیراز به ترتیب بر سکوهای نخست تا سوم ایستادند و در ماده چهار در 400 متر نیز دانشگاههای اصفهان، تهران و الزهرا مشهد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تیمی مسابقات دو و میدانی دختران دانشجوی کشور نیز دانشگاه الزهرا اول شد و دانشگاههای اصفهان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

شش هزار دانشجوی دختر و پسر از 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سیزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در مشهد شرکت دارند.

این المپیاد در دو نوبت جداگانه از 28 تیر تا چهارم مرداد برای دو هزار و 500 دانشجوی دختر در هشت رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، شنا و دو و میدانی برگزار می شود.

در بخش دوم المپیاد نیز از 12 تا 19 مرداد سه هزار و 500 دانشجوی پسر در همین رشته ها به اضافه دو رشته کشتی فرنگی و آزاد به رقابت می پردازند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار