اصفهان؛

نصف جهان در دهه 1400

چشم‌انداز 1400 دوره ای طلایی برای تحقق برنامه‌های شهری با مشارکت فعال شهروندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،

شهردار اصفهان گفت: با توجه به اینکه در دهه اخیر "مقیاس، گستره و شتاب" تغييرات در شهر اصفهان رشد قابل توجهی داشته و توجه همه را به خود جلب کرده است، به طور قطع با مشارکت مردم، چشم‌انداز روشن‌تری از آينده شهر خواهیم داشت.

مهدی جمالی نژاد با اعلام اینکه برای هر يك از ابعاد چشم‌انداز اصفهان مفاهیم، تصور و برداشت‌های مختلفی وجود دارد افزود: شهرداری خواهان این است که از بیشتر ایده‌ها و برداشت‌های مردم اطلاع یافته و در نهایت، آنها درباره پروژه‌ها و ابتکار عمل‌های مورد نياز برای دستیابی به چشم‌انداز تصميم بگيرند.

وی گفت: در این مقطع، دو پرسش کلیدی پیش روی شهرداری است، نخست این که چگونه می‌توان ميزان شكاف بين چشم‌انداز اصفهان و محدوديت‌هاي دست‌يابي به اين امر را برطرف کرد، دوم اینکه مدیریت شهرداری می‌خواهد بداند ايده‌ها، تمايلات و نگراني‌هاي کنونی شهروندان در ارتباط با چشم‌انداز کلانشهر اصفهان چیست؟

جمالی نژاد در ادامه با بیان اینکه تحقق چشم‌انداز اصفهان به چيزي بيش از یک پذيرش ساده و مصوبه قانوني نیاز دارد و نيازمند حمايت فعال و درجه بالايي از مشاركت اجتماعی است، گفت : براي تحقق چشم‌اندازاصفهان 1400 بايدافراد تأثيرگذار جامعه، گروه‌های علاقه‌مند، سياست‌مداران، توسعه‌گران و صاحبان مشاغل مشارکت گسترده داشته باشند.

شهردار اصفهان در پایان از آحاد مردم دعوت کرد از طریق «اتاق فکر برنامه اصفهان 1400» به نشانی 1400.Isfahan.ir نظرات خود را به این مجموعه ارائه کنند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.