استقبال بالای دانش‌آموزان استثنایی از مسابقات دانش‌آموزی

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان استثنایی کشور از استقبال بالای دانش‌آموزان استثنایی در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.

محمد حسن عظیم عراقی معاون تشخیص پیگیری سازمان استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام اینکه برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز تجلیل می‌شود گفت: فردا اختتامیه جشنواره قرآن، عترت و نماز ویژه پسران برگزار شده و از بین 370 نفر شرکت‌کننده که برگزیده مسابقات استانی بوده‌اند برگزیدگان نهایی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مسابقات دخترانه 406 برگزیده از سراسر کشور شرکت کرده‌ و برگزیدگان نهایی هفته گذشته در مسابقات کشوری شناخته شده‌اند، اظهار کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات شامل معلولیت‌های بینایی، شنوایی، ذهنی، جسمی حرکتی و چند معلولیتی هستند.

عظیم‌عراقی عنوان کرد: در این مسابقات مواردی نظیر قرائت، ترتیل، حفظ موضوعی، احکام، صحیفه سجادیه و حفظ آیات در 5 ،10،20و 30 جز مورد توجه قرار گرفته است.

معاون تشخیص و پیشگیری سازمان استثنایی کشور با اشاره به اینکه برای مسابقات پسرانه‌ و بحث اذان و مداحی‌ هم جزو محورهای مسابقه لحاظ شد، گفت: استقبال خوبی از روند مسابقات در هر دو گروه دانش‌آموزان دختر و پسر به عمل آمده و بیش از پیش‌بینی‌هایی که برای این مسابقات سازمان استثنایی در نظر گرفته شرکت‌کننده وجود داشت.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار