کرمان؛

کرمان رتبه اول مدیریت حوادث غیر مترقبه پزشکی کشور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: این دانشگاه در زمینه مدیریت خطر و حوادث غیر مترقبه مقام اول را از میان 56 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور نصیب خود کرد .

کرمان رتبه اول مدیریت حوادث غیر مترقبه  پزشکی کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دکتر سید محمد صابری افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای دومین سال متوالی در زمینه مدیریت خطر و حوادث غیر مترقبه رتبه برتر " مقام اول " را در بین دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد : دانشگاه علوم پزشکی کرمان با توجه به اقداماتی که در زمینه مدیرت خطر و حوادث غیر مترقبه انجام داده است در این رنکینگ حائز رتبه برتر شد.

صابری تصریح کرد : از مهمترین اقدامات دانشگاه در این زمینه می توان به برگزاری بزرگترین مانور عملیاتی و تجهیز سوله های بحران بر اساس لیست وزارت بهداشت و درمان، تشکیل کارگروه سلامت، تکمیل ابزار HSI (‌ شاخص های ایمنی بیمارستانها )، تکمیل ابزار ظرفیت و شناخت مخاطرات، شرکت در کارگاه HDP ( آمادگی مقابله با بحران بیمارستانی ) و تدوین برنامه پاسخ بر اساس HDP ( آمادگی مقابله با بحران بیمارستانی ) اشاره کرد.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.