ارومیه؛

مسابقات نشنال کلوز اسکواش مردان کشور در ارومیه

با حضور فرماندار ارومیه، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و مسئولین شهری و استانی، نشست هماهنگی مسابقات اسکواش نشنال کلوز ارومیه برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، در نشست هماهنگی سومین دوره مسابقات اسکواش نشنال کلوز ارومیه که در اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی برگزار شد، سلمان فرضعلی پور رئیس هیئت اسکواش استان با اهدای حکم سرپرست عالی مسابقات از طرف رئیس فدراسیون اسکواش کشور به عباس حسن خانی فرماندار ارومیه گفت: مسابقات امسال با حضور تیم های مختلف در هفته دوم مرداد برگزار می شود و امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف، مسئولین و حضور مردم سومین دوره را با کیفیت بالاتر برگزار کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات جدی ما برای نمایش وسیع مسابقات بخصوص در صداوسیما است که در گفتگوی انجام شده با آنها بدلیل درخواست مالی، فعلا نتوانسته ایم به توافق برسیم.

عباس حسن خانی گفت: ظرفیت های ورزش استان بسیار بالاست و با حضور دکتر چمن گلی در راس ورزش استان نمود بیشتری داشته است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم مسابقات اسکواش را با مدیریت عالی ایشان و هماهنگی های صورت گرفته به شکل بسیار باکیفیت برگزار کنیم.

احد یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه هم در این جلسه گفت: افق ترسیمی برای ورزش استان با همکاری مسئولین شهرداری ارومیه و باشگاه فرهنگی ورزشی ترسیم شده و تلاش داریم برای پیشبرد آن و بهبود عملکرد و رسیدن به اهداف، ورزش استان را در کشور مطرح تر کنیم.

کیومرث پورایراندوست معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: امسال یکی از بهترین سال های ورزش در استان است که با برگزاری مسابقات مختلف در سطح کشوری و بین المللی و کسب نتایج درخشان نمایندگان استان رقم خواهد خورد.

وی افزود: برگزاری مسابقات بین المللی مچ اندازی، شطرنج، اسکواش، کشتی و ... از جمله مسابقاتی است که در استان برگزار می شود.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تصریح کرد: در 4 ماه ابتدای سال دو تیم در رشته های والیبال دانش آموزی و ژیمناستیک از آذربایجان غربی به نمایندگی از کشور به مسابقات جهانی اعزام شدند که با کسب نتایج درخشان نیز همراه بود و در ادامه یک تیم هم در رشته والیبال ساحلی اعزام خواهد شد.

پورایراندوست گفت: در جدیدترین امتیازدهی از سوی وزارت و هیئت های ورزشی کشور به استان ها، آذربایجان غربی در هیئت های مختلفی حائز رتبه های برتر شد که از آنجمله میتوان به رتبه اول هیئت ورزشی در کشور در رشته های بوکس و بیلیارد اشاره کرد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.