یاسوج؛

افتخار آفرینی دانش‌‌آموزان در مسابقات کشوری کونگ‌فو

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: با کسب 13 مقام و قرار گرفتن در رتبه سوم، دانش‌‌آموزان در مسابقات کشوری کونگ‌فو افتخارآفرین شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛هادی زارع‌پور گفت: یکی از اهداف ما در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد معرفی هر چه بیشتر استان به کشور است.

وی با بیان اینکه همه برای معرفی استان برای عبور از محرومیت‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها مسؤولیتی بر عهده داریم، افزود: سعی ما بر این است تا در همایش‌ها، سمینارها و جشنواره‌ها و مسابقات کشوری بتوانیم با حضور موفق خود استان را بیش از پیش به کشور معرفی کنیم.

زارع‌پور افزود: خوشبختانه در طول سه سال گذشته موفق به انجام این کار شده‌ایم و در مسابقات و جشنوار‌ه‌های مختلف افتخاراتی بزرگ کسب کرده‌ایم.

وی موفقیت در مسابقات قرآن و عترت و همچنین در مسابقات علمی و پژوهشی و ورزشی را برای آموزش و پرورش استان دستاوردی بزرگ دانست و بیان کرد: در تازه‌ترین موفقیت‌ها توانستیم در مسابقات کونگ‌فو کشوری در رده دانش‌‌آموزی موفقیتی بزرگ کسب کنیم.

زارع‌پور در همین خصوص گفت: در مسابقات کشوری دانش‌‌آموزی در رشته کونگ‌فو دانش‌آموزان هم‌استانی موفق به کسب 13 رتبه و مقام شدند و بر روی سکوی سوم این مسابقات رفتند.

وی افزود: دانش‌‌آموزان ما در کشور با درو کردن مدال‌های کنگ‌فو به این مقام رسیدند که تعداد 5 مدال طلا و 5 نقره و سه برنز کسب کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.