تداوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در ایام تابستان

رییس فدراسیون‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش از تداوم مسابقات ورزشی در ایام تابستان خبر داد و گفت: 12 هزار دانش‌آموز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشید ارمیان رییس فدراسیون‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست خبری مربوط مسابقات ورزشی دانش‌آموزی با بیان اینکه مسابقات ورزشی دانش‌آموزان در این ایام با شعار رضایت، امنیت و سلامت از منزل به منزل برگزار می‌‌شود، گفت: این مسابقات با شرکت حدود 12 هزار نفر از 10 مرداد آغاز شده و تا 15 شهریور ماه ادامه می‌یابد.

ارمیان اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 10 رشته ورزشی به مدارس اضافه شده و طرح‌هایی نظیر مدرسه قهرمان برای این رشته‌ها عملیاتی می‌شود.

رییس فدراسیون‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: مسابقات دانش‌آموزی برای دختران در استان فارس از اول تا 15 شهریور ماه با حضور 2 هزار و 266 دانش‌آموز در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می شود.

وی یادآور شد: مسابقات دو و میدانی در استان چهارمحال و بختیاری از 10 تا 28 مرداد ماه با حضور هزار و 271 دانش‌آموز برگزار می‌شود.

ارمیان همچنین به برگزاری مسابقات راکتی اشاره کرد و گفت: این مسابقات در استان قم از 10 مرداد با حضور هزار و 538 دانش‌آموز برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در رشته ورزشی شنا نیز استان اصفهان میزبان مسابقات بوده و از 16 تا 23 مرداد با حضور هزار و 129 دانش‌آموز برگزار می‌‌شود.

ارمیان از برگزاری مسابقات ژیمناستیک از 29 مرداد تا 9 شهریور در استان کردستان خبر داد و عنوان کرد: با حضور هزار و 199 دانش‌آموز روند اجرایی  این مسابقات در دستور کار قرار گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار