حمایت نخستین مقام اروپایی از نامزدی دونالد ترامپ؛

نخست‌وزیر مجارستان: ترامپ بهترین گزینه برای اروپاست

ویکتور اوربان انتخاب دونالد ترامپ را بهترین گزینه برای اروپا قلمداد کرد.

نخست‌وزیر مجارستان: ترامپ بهترین گزینه برای اروپاستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز: "ویکتور اوربان،" نخست‌وزیر مجارستان، در سخنرانی روز گذشته خود از انتخاب دونالد ترامپ برای نامزدی حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرد.

نخست‌وزیر مجارستان طی سخنرانی در یک مراسم فرهنگی در شهر توسناد رومانی گفت: اظهارات ضد تروریسم نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا او را به بهترین گزینه برای مجارستان و اروپا تبدیل کرده است. من سخنان انتخاباتی او را شنیدم. سه پیشنهاد او برای جلوگیری از روند رو به رشد تروریسم در جهان می‌تواند بهترین علت انتخاب او باشد.

وی افزود: من عضو کمپین انتخاباتی ترامپ نیستم ولی انتخاب ترامپ هم برای مجارستان بهتر است و هم برای اروپا.

بر این اساس، ترامپ در سخنانش مهاجرت را علت اصلی بروز تهدیدات امنیتی عنوان کرده و خواستار سیاست‌های راهبردی برای گسترش امنیت ملی شده است.

اوربان در ادامه سخنانش به وضع حقوق بشر در ترکیه اشاره کرد و افزود: هجوم ده‌ها هزار مهاجر به ترکیه موجب بروز بی‌ثباتی در این کشور شده است. ترکیه در حال حاضر فیلتر و کنترل‌کننده ورود مهاجران به اروپا است و به همین واسطه با مشکلات متعدد امنیتی مواجه است. همچنین کشورهای غربی باید تلاش برای برقراری دموکراسی در دیگر کشورهای جهان را متوقف کنند.

اوربان نخستین مقام اروپایی است که از نامزدی دونالد ترامپ حمایت کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار