اصفهان؛

سواد رسانه ای در پارک های شهر اصفهان آموزش داده می شود

سواد رسانه ای در قالب برنامه "رسانه خوب" از سوی کمیته فرهنگ رسانه در پارک های شهر اصفهان به شهروندان آموزش داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،افزایش آگاهی و آموختن سواد رسانه ای به عنوان دو اصل مهم برای گذر ایران از دوره مدرن به پست مدرن است.
باید توجه داشت که رسانه در همه زمان ها به معنای تهدید و آسیب نیست؛ اما باید پذیرفت بیشتر زمان هایی که به رسانه و فضای مجازی توجه شده؛ نگاه به نیمه خالی لیوان یعنی ضررهای آن بوده است.
کمیته فرهنگ رسانه در همین راستا با هدف افزایش سواد رسانه ای در حوزه دانش و اخلاق؛ به ارائه طرح و برنامه ای شاد و آموزنده با عنوان "رسانه خوب" اقدام کرده است.
آموزش توجه به نکات مثبت اینترنت و فضای مجازی با نگاهی متفاوت به این مقوله از جمله محتوای برنامه رسانه خوب است که از سوی کمیته فرهنگ رسانه ارائه می شود.
رسانه خوب" نامی متفاوت از زبان تصویر برای معرفی خوبی های رسانه و فضای مجازی است که به زودی در روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته در پارک های شهر اصفهان اجرا خواهد شد.
پارک های سطح شهر به عنوان یک پاتوق اجتماعی برای تفریح خانواده ها و جوانان می توانند تأثیراتی را در افزایش سطح سواد رسانه شرکت کنندگان برنامه که به طور معمول خانواده ها هستند، در پی داشته باشند که به همین منظور تعداد 20 پارک برای این برنامه انتخاب شده اند.
کمیته فرهنگ رسانه با شعار "آگاهی رسانه ای سبب زیباتر شدن زندگی می شود" در قالب برنامه رسانه خوب، افراد حاضر در پارک ها که مشغول استراحت و تفریح در کنار کانون خانواده هستند را به دیدن کلیپ های کوتاه و معرفی سایت ها و کانال های مفید در تلگرام دعوت می کند .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.