اهواز؛

محور ایذه - دهدز - شهرکرد بازگشایی شد

رييس پليس‌راه خوزستان از بازگشایی محور ايذه - دهدز – شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولت‌شاهي گفت: محور ايذه - دهدز - شهرکرد که از ساعت 12 ديشب بر اثر نشت و سرريزشدن محموله مواد شوينده از يک کاميون مسدود شده بود، امروز بازگشايي شد.   
                                                                                               
وی افزود:‌ کاميوني که حامل اين مواد بود، دچار نشتي بوده و هنگام حرکت مواد شوينده در جاده سرريز شد که به‌دنبال آن شاهد وقوع برخي تصادفات بوديم اما تلفاتي نداشت.

دولتشاهی تصريح کرد: ‌پس از مسدود شدن جاده، ‌حدود پنج تيم از استان با حضور نيروهايي از شهرستان اطراف عمليات پاکسازي جاده و همچنين خاک‌ريزي جهت جلوگيري از لغزندگي را انجام دادند؛ از سوي ديگر نيروهاي پليس جهت کنترل وضعيت و هدايت ترافيک نيز حضور داشته‌اند.

رييس پليس‌راه خوزستان بیان داشت: ‌در پي مسدود شدن اين جاده شاهد ترافيک سنگين بوديم که اکنون با اقدامات انجام‌شده جاده بازگشايي شده و امکان تردد نيز وجود دارد اما همچنان ترافيک آن سنگين است و پيش‌بيني مي‌کنيم تا ساعتي ديگر مشکل ترافيک نيز حل شود.

محور ايذه - دهدز - شهرکرد در شرق و شمال شرق خوزستان، از راه هاي ارتباطي اين استان به استان هاي چهارمحال و بختياري و اصفهان است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.