اهواز؛

برگزاری سمينار سيستم مديريت نگهداري و تعميرات در مارون

سمينار تخصصي مديريت نگهداري و تعميرات (نت) با حضور عضو رسمي انجمن مشاوران مديران ايران در شركت بهره برداري از سد، نيروگاه و شبكه هاي آبياري مارون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون فني و مهندسي شرکت بهره برداری مارون گفت: افزایش حجم اطلاعات در واحد‌های تعمیرات و نگهداری و لزوم بررسی و تجزیه و تحلیل اطلاعات به منظور تصمیم گیری مناسب، نیاز به مکانیزاسيون عمليات تعمیرات و نگهداری را بیش از پیش نمایان می‌سازد. سيستم هايي كه امروزه به نحوي در امور توليدي، خدماتي، تاسيساتي به كار گرفته مي شود، در زمان هايي از دوره عمر عملياتي خود و به مرور زمان كارايي خود را از دست داده، در نتيجه به فعاليت هاي تعميرات و نگهداري وابسته مي شوند.

محمد قره باغي افزود: سازمان هاي بزرگ به يك سيستم جامع و پويا نيازمند هستند به نحوي كه اطلاعات لازم را با كيفيتي قابل قبول و به هنگام دريافت كنند. بدون شك با توسعه و پيشرفت فناوري اطلاعات، مي توان انتظار داشت، اين صنعت توانايي دارد سازمان ها را در امر برنامه ريزي و اجراي نت ياري رساند.

وي بررسي و تحليل فني، كاهش هزينه و زمان توقف، ايجاد نظم، افزايش ايمني در تعميرات و استانداردسازي را از اصلي ترين هدف هاي سيستم تعمیرات و نگهداری دانست.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.