ان‌بی‌سی نیوز: اوباما، ستاره احتمالی گردهمایی ملی حزب دموکرات

ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی پیش‌بینی کرد رئیس‌جمهور آمریکا مؤثرترین شخصیت در گردهمایی ملی حزب دموکرات باشد.

ان‌بی‌سی نیوز: اوباما، ستاره احتمالی گردهمایی ملی حزب دموکراتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ان‌بی‌سی نیوز با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: گردهمایی ملی 4 روزه حزب دموکرات برای معرفی رسمی «هیلاری کلینتون،» نامزد منتخب این حزب در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، از امروز برگزار می‌شود. «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور کنونی این کشور و سخنران شب چهارشنبه، به احتمال زیاد، مهم‌ترین شخصیت این کنوانسیون خواهد بود. در حقیقت، اوباما می‌تواند تا روز برگزاری انتخابات، نقشی کلیدی و تأثیرگذار در افزایش آرای کلینتون و یا «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوری‌خواه، ایفا کند.  

تازه‌ترین نظرسنجی‌ مشترک وال استریت و ان‌بی‌سی نیوز نشان از رضایت 51 درصدی مردم آمریکا از عملکرد اوباما دارد. این سومین نظرسنجی  مشترک وال استریت و ان‌بی‌سی نیوز است که نتایج آن نشان می‌دهد بیش از 50 درصد آمریکایی‌ها عملکرد دولت کنونی را مثبت ارزیابی می‌کنند. 

در ادامه گزارش آمده است: حدود نیمی از مردم آمریکا (49 درصد) نیز معتقدند اقتصاد آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری اوباما رشد قابل‌قبولی داشته است. «فرد یانگ،» یکی از ناظران انتخاباتی حزب دموکرات، معتقد است همه این عوامل می‌تواند سرمایه مناسبی برای کلینتون محسوب شود. «پیتر هارت،» همکار یانگ، نیز معتقد است در 100 روز آینده، اوباما همچنان عنوان ستاره انتخابات را در اختیار خواهد داشت.  


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار