لفاظی جدید جبیر: همه در برابر دخالت های ایران بایستند

وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست اتحادیه عرب اعلام کرد از همه می‌خواهیم در برابر دخالت‌های ایران در امور کشورهای عرب بایستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از الجزیره، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان سعودی در نشست اتحادیه عرب در «نواکشوت» پایتخت موریتانی پیام پادشاه کشورش را قرائت کرد.

در این پیام آمده است: انعطاف ناپذیری سیاست های اسراییل دلیل اصلی نرسیدن به صلح جامع است.

آنچه که باعث حل نشدن بحران سوریه از راه های مسالمت آمیز شده، سیاست های نظام سوریه است. بشار اسد نمی تواند در آینده سوریه نقش و جایگاهی داشته باشد. عراق همچنان با بحران دست و پنجه نرم می کند و امید داریم برادران ما در عراق اختلافات خود را کنار بگذارند.

وزیر خارجه سعودی گفت: از همه می خواهیم تا در برابر دخالت های ایران در امور کشورهای عرب بایستند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
ما اگه بخواهیم که تو این همسایه های خشن زندگی قدرت مندانه ای داشته باشیم باید پیشرفت کنیم وهمیشه یه سر وگردن از دشمنانمان بالاتر باشیم واین مقدر نمیشه مگر اینکه تشنج و حزب گرایی شدید راکنار بزاریم و مشکلات کشور رو دست در دست هم با یاری خداوند متعال حل کنیم .اونوقت جبی جون هاپ هاپ هم بکنه یه دستی سرش میکشیم میگیم برو اونور بازی کن . به خدا ما مردم خوبی هستیم ولی یه ایراد بزرگ بزرگ داریم اونم اینه که طمع زیاد مال دنیا ما را گول زده به حقمان راضی نیستیم میخوایم از این واون .ورداریم به خدمون اضافه کنیم شاید این هم از خصوصیات بارز ایرانیهاست که برای آیندگان خود که خانواده خود می باشد تلاش بیهوده میکند. همت کنیم آینده رو درکنار تمام برادر وخواهرهای ایرانیمون ببینیم اون وقته که جبی جون هیچ غلطی نمیکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مثلا اگر درمقابل ایران بایستند
چه .........میخورن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
جبی پدر خوانده ات اسرائیل چیز دیگر از شما نخواسته بود بیان کنید
آخرین اخبار