سردار دهقان در نهاوند:

عربستان با شیطنت در منطقه مانع حج مردم ایران شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: عربستان سعودی در منطقه با کشتار مردم عراق سوریه و یمن ضمن گسترش گروهای تکفیری و تروریستی مانع از انجام مناسک حج برای مردم ایران شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار دهقان بعدازظهر امروز در جمع 5 هزارنفری مردم نهاوند در یادواره شهدای مدافع حرم استان همدان که به میزبانی شهرستان نهاوند برگزار شد اظهار کرد: عربستان سعودی هرروز به دنبال شیطنت در خاورمیانه است و به‌عنوان حامی آمریکا در این نقطه از جهان مطالبه مردم مظلوم یمن را با موشک و تهاجم می‌دهد و امسال نیز مردم ایران را از مراسم معنوی حج محروم کرد.

وی گفت: دولت در دو سال گذشته تلاش‌های زیادی را برای رفاه مردم ایران انجام داد ولی آن‌گونه که شایسته خدمت کردن به این مردم است ما از پس آن برنیامدیم این در حالی است که دولت به دنبال اقدام اساسی برای حل مشکلات ریشه‌ای و بنیادی جوانان است.

دهقان افزود: دشمن بانفوذ در منطقه شرایط را برای کشور ما سخت کرد و دولت باکم کردن تنش‌ها به دنبال شرایط بهتر است و منفعل شرایط آمریکایی‌ها نمی‌شود.

وزیر دفاع عنوان کرد: در هفته دولت اقدامات دولت گفته می‌شود زیرا این ملت رشید عزیز شایسته خدمت بیشترند ولی آمریکا با شرایطی که در برجام و منطقه به وجود آورد مشکلات اقتصادی ما را دوچندان کرد.

 وی اظهار داشت: دولت برای حمایت از جریان مقاومت در ۳ سال گذشته بیشترین حمایت مادی و معنوی خود را انجام داد و بهترین مشاوره نظامی را در اختیار مقاومت گذاشت و توان موشکی خود را نیز چند برابر کرد تا هیچ‌کس اجازه فکر کردن به تعرض را در سرخود در مورد ایران نپروراند.

دهقان با اشاره به موشک و بمباران شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس یادآور شد: امروز توان موشکی ما خارج از تصور دشمنان است و نظام سلطه نباید با انحراف در برجام و بهانه کردن توان موشکی ایران به دنبال مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی در جهان باشد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.