وزیردفاع در همدان؛

هیچ کشوری اجازه ندارد برای برنامه موشکی ایران تصمیم بگیرد

پرونده هسته‌ای ما دیگر بسته‌شده و توان موشکی و نظامی ما قابل‌مذاکره و معامله با دشمنان نیست.

هیچ کشوری اجازه ندارد برای برنامه موشکی ایران تصمیم بگیرد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سردار حسین دهقان  سردار دهقان عصر امروز در اولین یادواره 10 شهید مدافع حرم در مصلی نماز جمعه نهاوند گفت:  شهرستان نهاوند بسیار مظلوم بود و بارها  بمباران و موشکباران دشمن بعثی شد ولی  با حول و قوه  الهی و به برکت خون تمامی شهدا امروز هیچ کشوری جرات نگاه کردن  و تعرض به کشور ما را ندارد زیرا توان موشکی ما خارج از تصور آنها خواهد بود.

 وی گفت : پرونده هسته ای بسته شده و قدرت نظامی ما نیز قابل معامله نیست همچنین بهانه جویی های آمریکا پاسخی به خواسته دولت های مرتجع عرب به سرکردگی عربستان و رژیم صهیونیستی  در منطقه است.

سردار دهقان با بیان اینکه کشورهای مختلف در طول زمان تجربه کردند که ملت ایران هر آنچه که منافع اش اقتضا کند آنرا عمل می کند و بابت آن هم هزینه های لازم را متحمل می شود، گفت: در تمامی دنیا این را می دانند و تجربه کرده اند که طرف پیروز همواره ملت ایران بوده است.

وی بیان کرد:  دیگر قدرت آمریکا و عربستان در منطقه تعیین کننده نیست بلکه نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین کننده امنیت و منافع ملی و همچنین حمایت از کشورهای مظلوم منطقه است .

 دهقان  بیان کرد ما در نحوه دفاع از امنیت ملی نظام  خودمان تصمیم می گریم  و هرکس که به دنبال تضعیف امنیت ما باشد شکست می خورد. 

وزیر دفاع با اشاره به حمایت 3 ساله دولت از جبهه مقاومت افزود: از ابتدا به آمریکا اعتماد نداشتیم  و به همین خاطر امروز مفتخر یم که کمک های مالی و نظامی و مشاوره ای را به جبهه مقاومت انجام داده ایم لذا تقویت جبهه مقاومت یعنی مقابله بی امان با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است. 

سردار دهقان در پایان با تجلیل از خانواده ده شهید مدافع حرم از جمله خانواده شهید همدانی  افزود: سردار همدانی نگین شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) بود چرا که این سردار شهید در مقابل همه  وحشی‌گری‌های تکفیری‌ها مورد حمایت غرب و عربستان و اسراییل ایستادگی کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
موافقم.سردار،لایک‌داری.