منصوریان هوداران استقلال خوزستان را تهدید کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران از کمیته انضباطی درخواست کرد،مسئولان سخت گیری بیشتری در قبال هواداران خوزستان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان در جریان کنفرانس خبری پایان بازی تیم‎های نفت و استقلال تهران در خصوص محرومیت هواداران استقلال تهران گفت:می بایست هفته 7-8 ما را محروم می‌کردند. ورزشگاه خالی برای لیگ شروع زشتی بود و باید اجازه می‌دادند هواداران ما در هفته اول به ورزشگاه می‌آمدند و ورزشگاه پر می‌شد که متاسفانه این امر محقق نشد.

به حسن‎زاده رئیس کمیته انضباطی گفته‎ام حالا که هواداران ما را محروم کرده اید در دیدار هفته آینده مقابل استقلال خوزستان اگر کوچک‎ترین توهینی به من شود، می بایست هواداران تیم میزبان را بلافاصله محروم کنید تا دیگر این اتفاق ها رخ ندهد.
 
اظهار نظر تند سرمربی آبی‎پوشان پایتخت به هواداران استقلال خوزستان این احتمال را می دهد که منصوریان از رئیس کمیته انضباطی قول گرفته است تا سخت‎گیری ویژه ای در قبال هواداران خوزستانی و استقلال خوزستان انجام شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
استقلال خوزستان و استقلال تهران از یک خانواده هستن
طرفدارای استقلال خوزستان هیچگاه به استقلال تهران توهین نمیکنند اونهایی که توهین میکنن کاملا مشخصه که طرفدارچه تیمی هستن .
این نیز میگذرد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
سر مربي استقلال تهران ((علی منصوریان))كه میگه : دستور ميدهم به كميته انضباطي و حسن زاده : به حسن زاده گفتم که اگر به خوزستان برویم و به من بازهم بی احترامی شود، آنها باید محروم شوند
لازم است به ايشان بگوييم كه اينجا ديار محروميت است ، ما را از بهترين لذت زندگي كه اب و هوا است و شرط زندگي محروم كردند تو ما را از چي ميترساني ؟؟؟ مرا از نفت ؟از كارون؟؟؟از اشتغال به حقم محروم كردند و تو مرا از ورود به ورزشگاه ميترساني ؟؟ راستي دنيايي وارانه ايي داريم تو را كه با ادبيات سخيفت مردمانم را به تمسخر كشاندي محروم نكردن ولي حال در مقامي ايستادي تا محروم كني جالب است،هركس وناكس ودر لجنزار هرمقامي بدنبال محروميت مردم محروم خوزستان است، مردمي كه سختي را به جان خريدن تا ايران و ايراني سربلند باشند تو ميداني خوزستان كجاست ؟؟؟ اينجا سرزمين سردار هور، شهيد علي هاشمي است اينجا سرزمين مالك اشتر زمان محسن رضايي و علي شمخاني است اينجا سرزمين مختاران زمان مدافعان حرم نادر حميد ، سعيد سياحي طاهري و البوعبيش تقوي فر و حزباوي و .....نام ديگر است
خوزستان خون داد تا سربلند باشد و .....مردمان مرا تهديدميكني مردم خوزستان ان مردمي هستند كه بعد از باخت هم تيم هاي خود را تشويق ميكنند شما مشكلت از جايي ديگر است
فقط ياداور ميشم در ابتداي سر در ورودي خوزستان نوشته شده است ...
اينجا با خون شهدا مطهر است بدون وضو وارد نشويد!!!
-
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
بیخود کرده منصوریان که هنوز هیچی نشده به مردم خوزستان توهین کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
مثل اینکه یادتون رفته قبلا چه توهینایی به ایشون کردن حرف حساب جواب نداره ادبیاتتونو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
تافته جدا بافته.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
راست میگه خو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
نتونستی ببری , گریه کردن نداره. تو هم زیاد دوام نمی اری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
راه زیاده جوسازی پشت اقای منصوریان نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
آقای مغروربه همه دستورمیده وحمله میکنه بااین اوضاع واحوال فکرمیکنم منصوریان به دربی نرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
دقیقااا کجاش مغروره؟؟؟؟؟ چرا حسادت میکنین؟
آخرین اخبار