ترامپ: در مبارزه علیه داعش با پوتین متحد خواهم شد

ترامپ به متحد شدن با پوتین در جنگ علیه داعش فکر می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روز دوشنبه در یک سخنرانی اظهار کرد اگر در انتخابات پیروز شود، احتمال دارد در جنگ علیه داعش با روسیه متحد شود.

همچنین ترامپ در سخنرانی خود در کالیفرنیای شمالی، هرگونه احتمال دست داشتن سرویس اطلاعاتی روسیه در هک ایمیل های کمیته ملی حزب دموکرات را رد کرد.

به تازگی ویکی لیکس ایمیل هایی از کمیته ملی دموکرات افشا کرده است که نشان می دهد برخی از مقامات حزب دموکرات مشتاقانه تلاش کردند تا کلینتون در انتخابات حزبی برنده و سندرز کنار گذاشته شود. این افشاگری ها سبب شد «دبی واسرمن شولتز»، رئیس سابق کمیته ملی دمکرات، از سمت خود استعفا دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون اظهار کرد: «احتمال دارد هکرهای روسی در هک ایمیل های کمیته ملی دموکرات نقش داشته باشند.»

در این میان، ترامپ مشتاقانه وارد میدان شد و هرگونه اتهام به سرویس های اطلاعاتی روسیه را رد کرد. 

وی همچنین اتهام رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون به روسیه مبنی بر حمایت پوتین از ترامپ را انکار کرد. او گفت: «من هرگز با پوتین ملاقات نداشته ام.» 

اما ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی خود، همواره و همه جا پوتین را تحسین کرده است. مایکل فلین، یکی از مشاوران نظامی ارشد ترامپ، نیز دسامبر گذشته (31 روز منتهی به 11 دی 94) با پوتین ملاقات داشت.

ترامپ در خصوص اتحادش با روسیه گفت: «در صورت پیروزی در انتخابات، متحد شدن با پوتین در جهت مبارزه علیه گروه تروریستی داعش امری خوشایند خواهد بود.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار