برشی از زندگی زوج 40 ساله در «محراب»

نمایشی با مضمون اختلافات و سوء تفاهم‎های کوچک بین زوج ها در تماشاخانه محراب روی صحنه می‌رود.

نسیم تاجی کارگردان نمایش «کافیه فقط چند لحظه فکر کن» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص نمایش خود گفت: داستان در رابطه با زن و شوهری است که بر سر مسائل کوچک دعوا می‌کنند و در آخر به آشتی منجر می‌‎شود.

وی با اشاره ما به ازای بیرونی داشتن داستان، اظهار داشت: این نمایش خیلی از مسائل را برای خانواده‌ها یادآوری می‌کند که خودم از نزدیک این دعواها را دیده‌ام و همه آن بر سر مسائل بی‌اهمیت بوده است.

تاجی در رابطه با سبک اجرای این اثر گفت: وفادارانه به متن جلو رفتم اما یک صدایی را وارد داستان کرده‌ام که کمی مخاطب را درگیر کودکانی که شاهد این دعواها هستند می‌کنند و این اجازه را از خود نویسنده هم گرفته‌ام.

وی در خصوص دغدغه خود در تئاتر بیان کرد: تماشاگر و کمبود آن همیشه جزء دغدغه هایم بوده و هنوز هم است زیرا متاسفانه مردم بیشتر به سمت تئاتر آزاد کشیده شده‌اند و از این آثار بیشتر استقبال می‌کنند.

تاجی افزود: مردم معتقدند پولی را که بابت دیدن اثر پرداخت می‌کنند بابت خندیدن باشد نه فکر کردن در خصوص موضوعی آموزنده، که به نظرم اینگونه از نمایش‌ها جای درستی در زمینه اجرا ندارند.

گفتنی است؛ نمایش «کافیه فقط چند لحظه فکر کن» مرداد ماه در تماشاخانه محراب روی صحنه می‌رود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار