ارومیه؛

مشکلات شرکت های پخش کالا در آذربایجان غربی

بزودی مشکلات شرکت های پخش کالا در استان آذربایجان غربی مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در جلسه ای که با حضور امام جمعه ارومیه در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد اظهار داشت: بی شک شرکت های صنعت پخش کالا به عنوان حلقه های اصلی توزیع در اقتصاد استان و کشور نقش مهمی در کنترل و تنظیم بازار، حذف واسطه ها و روانسازی نظام توزیع دارند.

به گفته جعفرصادق اسکندری ، بزودی فعالیت تعداد 30 نمایندگی شرکت پخش سراسری و تعداد 18 شرکت پخش استانی کالا در زمینه های پخش مواد غذایی، محصولات لبنی، آجیل و خشکبار، زعفران، لوازم بهداشتی، آرایشی و محصولات پروتئینی در استان برنامه ریزی و ساماندهی می شود.

وی با اشاره به قابلیت های استان در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: رفع مشکلات واحدهای صنفی، خدماتی،تولیدی و صنعتی، آسیب شناسی مسائل این حوزه و شناسایی و شکوفایی قابلیت های استان در بخش های مختلف از اولویت های سازمان در سال 95 بوده و در این راستا مشکلات شرکت های پخش کالا مرتفع می شود.

سپس در ادامه جلسه، نمایندگان و مدیران شرکتهای پخش کالا به بیان دیدگاه های خود و طرح سوال پرداخته و مسئولین حاضر در جلسه به پرسش های فعالان صنعت پخش استان پاسخ دادند.

در پایان نیز حضرت حجت الاسلام و المسلمین قریشی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان ضمن تشکر از حاضرین، خواستار برگزاری جلسات تخصصی با تعامل بیشتر و پشتیبانی دستگاه های دولتی جهت رفع موانع نمایندگی ها و شرکت های پخش کالا و بررسی مشکلات مرتبط نظام توزیع کالا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.