ترکی در نشست خبری مطرح کرد:

پایانه صادراتی گل و گیاه در تهران احداث می شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: با توجه به کسب مقام اول استان تهران در بخش کشاورزی، احداث پایانه صادراتی در نظر گرفته شده تا تمام محصولاتی که قابلیت صادرات دارند، از این مکان منتقل شوند.

پایانه صادراتی گل و گیاه در تهران احداث می شودبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در نشست خبری ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که امروز (چهارشنبه) در استانداری برگزار شد، اظهارداشت: امروز یازدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور فرمانداران، روسای 16 شهرستان و دستگاه های اجرایی تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا دستگاه های اجرایی برنامه عملیاتی شهرستان های خود را در دستور کار قرار دهند.

دبیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بیان داشت: 19 دستگاه، 154 پروژه را ارائه و بحث اجرایی کردن آن ها را در دستور کار قرار دادند.

ترکی تصریح کرد: در نهایت 74 پروژه ویژه انتخاب و برای اولین بار عملیاتی می شوند.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در بخش کشاورزی، به لحاظ دارا بودن مقام اول استان تهران در گل و گیاه ایجاد سامانه و پایانه صادراتی در نظر گرفته شده تا تمام محصولاتی که قابلیت صادرات را دارند از این مکان منتقل شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بیان داشت: 11 شهرک صنعتی دولتی را راستی آزمایی و تمام محورها بررسی می شود تا واحد های تولیدی مشکل دار و آنهایی که پیشرفتی بالغ بر 80 درصد داشته و برای اتمام کار نیاز به تسهیلات دارند، مشخص شوند.

ترکی افزود: فرمانداران موظف شدند که تا پایان سال عملکرد دستگاه های اجرایی را ارزیابی و نتیجه را ارائه دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار