فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از دستگیری سارق حرفه ای خودروهای در قوچان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد, فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفتدر پی سه فقره داخل خودرو در محدوده خیابانهای حافظ شهر قوچان موضوع در دستور کارماموران تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ رضا قدمگاهی افزودماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ پس از بررسی سرقت ها با توجه به جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها گشت های هدفمندی را با همکاری پلیس آگاهی شروع کردند.

وی گفتتحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه در بررسی از انبارهای ضایعات و اوراقی به سر نخی از اموال مسروقه داخل خودرو رسیدند.

سرهنگ قدمگاهی با بیان اینکه با اطمینان از نگهداری اموال مسروقه موضوع , با هماهنگی قضایی تصریح کردفرد مالخر را دستگیر که در باز جویی های به عمل آمده به خرید اموال , مسروقه از فردی سابقه دار به نام علیرضا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفتبا اطلاعات بدست امده مخفیگاه متهم اصلی پرونده شناسایی ودر اقدامی ضربتی او را دستگیر ودر بازرسی از محل مقادیری زیادی قطعات داخل خودرو و مدارک شناسایی کشف کردند.

وی افزودمتهم پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های علمی به ۱۵فقره سرقت داخل خودرو در خیابانهای خلوت و کم تردد در محدوده خیابانهای ساحلی رودخانه , حافظ و خیام اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم ۳۵ساله به مقام قضایی از شهروندان خواست خودرو خود را به لوازم ایمنی دزدگیر, قفل فرمان , قفل پدال و سایر وسایل باز دارنده , مجهز و تا حد امکان برای پارک آن از پارکینگ ویا محل های داری نور کافی استفاده کنند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.