اهواز

مستقرشدن نیروی مورد نیاز انتظامی در شهر چم گلک

اولین پاسگاه انتظامی شهرچم گلک باحضورجانشین فرمانده نیروی انتظامی وجمعی ازمسئولین محلی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در این مراسم جانشین فرمانده انتظامی خوزستان بااشاره به این که نیروی انتظامی یک نیروی مقتدر است که همیشه در دفاع از امنیت و نظم و رفاه شهروندان خدمات صادقانه ای داشته است اظهارکرد:تقویت نیروی انتظامی به برقراری هرچه بیشتر امنیت و آسایش مردم منجر می شود و راه اندازی این پاسگاه موجب افزایش بهره مندی شهروندان این بخش از خدمات انتظامی و قضایی شده و ارتقای رضایتمندی ساکنان این منطقه را به دنبال خواهد داشت .

فرماندار اندیمشک  نیز گفت: امنیت پایدار و اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران و همچنین همراهی و همکاری خوب مردم و سایر دستگاه هابا نیروی انتظامی است که باید این همکاری تا تامین هرچه بیشتر امنیت مردمی ادامه یابد.

فرمانده انتظامی اندیمشک هم با تشریح وضعیت شهر چم گلک و ضرورت راه اندازی این پاسگاه گفت:ساختمان پاسگاه چم گلک توسط شهرداری این شهر مهیا شده و نیروی مورد نیاز نیز از سوی نیروی انتظامی شهرستان مستقر شده است.

سرهنگ اکبر کروندی بااشاره به این که کلانتری 12اندیمشک تامین امنیت شهر چم گلک رابرعهده داشته بیان کرد:باراه اندازی این پاسگاه خدمات نیروی انتظامی برای رفاه مردم بیشتروکیفی ترمی گردد.

این مقام مسئول  احساس آرامش را از ثمره های تلاش پلیس دانست وگفت: در راستای تامین امنیت ،خادمان مردم در نیروی انتظامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

درپایان شهردار چم گلک نیز گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر چم گلک برای رفع دغدغه مردم تلاش کرده و تامین مکان این پاسگاه با توجه به مطالبه مردم این منطقه انجام گرفته است.

شهر چم گلک درسال 92احداث شده وبا جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان اندیمشک واقع شده است.
این شهرستان تاکنون فاقد پاسگاه نیروی انتظامی بود.




انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.