ساری،

زیباسازی 11 نقطه ساحلی

11 نقطه ساحلی دریای خزر زیبا سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به کاهش 63 درصدی آمار غریق در دو سال گذشته، گفت: زیباسازی 11 نقطه از ساحل از دیگر اقدامات ما در این بخش بود.

علیرضا یونسی با بیان اینکه قوانینی باید وضع شود که مسافران را مکلف به استفاده از سواحل در ساعات اجرای طرح کند، افزود: پلاژداران مکلف شوند در مقابل درآمدی که کسب می ‌کنند محافظ جان مسافران باشند.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد قبول مقررات شنا قبل از اسکان مسافران، گفت: زمینه‌ ای باید فراهم شود که صاحبان پلاژ و مهمان‌ سراها قبل از پذیرش مسافران از آنها بخواهند تنها در صورتی امکان اسکان وجود دارد که در ساعت خاص اجرای طرح وارد سواحل شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: براساس این قرارداد متولی تضمین جان مسافر پلاژدار خواهد بود و در صورت مشاهده هرگونه غریق یا خسارت جانی، پلاژداران باید پاسخگو باشند.

یونسی، استفاده از نگهبان شب در سطح پلاژها را از دیگر اقدامات برای جلوگیری از کاهش غریق در سطح سواحل در خارج از ساعات اجرای طرح دانست و گفت: این اقدامات می ‌تواند جهت کاهش آمار غریق بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.