ساری،

نظارت بر مدارس غیردولتی مازندران

مدارس غیردولتی مازندران با تدوین طرح جامع نظارت می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه شورای آموزش وپرورش بر لزوم تهیه طرح نظارت همه جانبه بر مدارس غیردولتی تاکید کرد و گفت: طرح جامع نظارت بر مدارس غیردولتی در واقع حمایت از مدارس غیردولتی و پایبندی بیشتر بر قوانین و مقررات است.

یونسی افزود: بهره گیری از ظرفیت های شورای آموزش و پرورش در حمایت ازتدوین طرح جامع نظارت بر مدارس غیردولتی می تواند در وضع قوانین جامع بر مدیریت این مدارس در استان راهگشا باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران نیز در این جلسه با بیان اینکه میزان مدارس غیردولتی استان در گذشته 14 درصد بود وهم اکنون به 21 درصد رسیده است گفت: ضعف های اساسی و اصلی در مدارس غیردولتی شناسایی وبا طرح در جلسه شورای آموزش وپرورش حمایت های لازم انجام می شود.

سید علی قاسمی اساس شکل گیری مدارس غیردولتی را فراهم کردن زمینه مشارکت در حوزه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود:برای اولین بار تدوین این برنامه در دستور کار قرار گرفت تا با طرح در کارگروهی ویژه در مدت زمان 4 ماه سازوکارهای لازم نظارتی طراحی شود.

به گفته وی افزایش همکاری درون استانی و استفاده از ظرفیت شورای آموزش وپرورش در بالا بردن بحث نظارتی و بالا بردن فرهنگ سازمانی در این نوع مدارس از اهداف اصلی طرح جامع نظارت بر مدارس غیردولتی است.

مازندران در گسترش مدارس غیر دولتی جایگاه دوم کشور را دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.