ساری؛

اقتدار امروزکشور مرهون خون شهدا

اقتدار و خودباوری امروز ملت ایران به برکت خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس دستگاه قضا امروز در یادواره 29 شهید و یادمان آیت الله محمدی لائینی در روستای ازرک بخش هزار جریب نکا گفت: اقتدار امروز کشور مرهون خون جان برکفانی است که هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه اخلاص شهدا موجب تاثیر پذیری مردم کشورهای منطقه همچون عراق ، سوریه ، لبنان ، یمن و افغانستان از آرمان های انقلاب اسلامی است گفت: همین تاثیرات موجب شده است سران رژیم سعودی از اقتدار ایران و شیعه در آفریقا و دیگر کشورها احساس خطر کنند.

رئیس قوه قضاییه؛ ولایت فقیه را یکی از ارکان مهم نظام اسلامی دانست و گفت: به برکت ولایت فقیه؛ امنیتی که امروز در کشور وجود دارد در هیچ یک از کشورهای منطقه دیده نمی شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای راه اندازی انقلاب مخملی در ایران به کمک فتنه گران داخلی و تحریم های سخت گیرانه افزود: درایت مقتدرانه رهبری و تکیه بر آرمانهای انقلاب اسلامی است که توطئه های دشمنان را ناکام گذاشته است.

آیت الله آملی لاریجانی افزود: پاسداشت مجاهدت شهدا به عنوان مجاهدان واقعی در عرصه عمل نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: شهادت بر استقلال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه تاثیر دارد و اگر شهدا نبودند امروز استقلال نداشتیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.