ساری،

ترویج فرهنگ شهادت با برنامه های دفاع مقدس

6 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در ساری با بیان اینکه برنامه‌های دفاع مقدس از سی و یکم شهریوردر استان آغاز می‌شود، گفت: این برنامه ها با بودجه فرهنگی ادارات و سازمان‌ها انجام خواهد شد و نیاز است از سوی استانداری توجه خاصی به این مهم شود.

عبدالله ملکی تشریح نقش پیشکسوتان شهید و چگونگی شهادت آنها، توجه به وحدت ملی و همبستگی ملی، جلب مشارکت مردمی، بازکاوی و بازخوانی عملیات‌های بزرگ همچون ثامن الائمه را از رویکردهای امسال ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نام برد.

وی اجرای صحیح برنامه‌های دفاع مقدس را راهی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت معرفی کرد که باید در آن به خانواده‌های یک شهید کم توجه شود.

علیرضا یونسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز با بیان اینکه مراسم اعزام نیروها به دفاع مقدس و بازگشت اسرا به کشور با همکاری مردم و رسانه‌ها و هنرمندان در هفته دفاع مقدس شبیه سازی شود، گفت: این شبیه سازی به منظور شناساندن اسطوره های مقاومت به جوانان است.

مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز با اشاره به اینکه باید بین همه کمیته ها هم افزایی و انسجام باشد تا فعالیت ها با قوام و انسجام بهتری برگزار شود، افزود: بسته‌هایی فراوانی در قالب ایستگاه‌های سلامت برای آگاهی‌افزایی در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.